Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Descriere

Proiectat pentru munca pe teren accidentat sau platforme industriale, Kawasaki Mule Pro-DX este un SXS 4x4 cu caracter utilitar, echipat cu un motor Diesel de 1000cc 24cp si o cutie de viteze automata CVT cu 2 trepte si marsarier. Consumul optim al motorului alaturi de rezervorul de 30L permit o autonomie extinsa, iar suspensiile de top proiectate sa reduca socurile terenului, franele puternice si precise, servodirectia calibrata electronic pentru manevrabilitate crescuta si bena incapatoare ce favorizeaza transportarea unui gabarit crescut sunt principalele atuuri ce definitiveaza complet caracterul utilitar al vehiculului oferind utilizatorului o experienta cat mai placuta si permitandu-i sa reduca drastic timpul de lucru. Toate aceastea alaturi de un design serios cu o schema de culoare verde si cu o forma robusta si compacta, ce permite SXS-ului sa se strecoare aproape oriunde, completeaza lista caracteristicilor standard facand din Mule Pro-DX un adevarat partener de incredere pentru orice tip de sarcina.

Caracteristici standard:

  • motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • tractiune 2WD/4WD
  • frana spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
  • frana fata cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
  • frana de parcare cu discuri duble, actionate mecanic
  • pornire electrica
  • servodirectie asistata electronic EPS
  • cadru din otel rezistent si flexibil
  • faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescuta
  • display multifunctional digital
  • bena basculanta, de dimensiuni crescute
  • volan cu pozitie reglabila
  • diferential blocabil pe spate
  • butoane de comutare 2WD/4WD si mod diferential spate
  • sa de inaltime 885 mm
  • rezervor cu capacitate de 30L
  • cea mai mare bena din clasa sa 
  • culoare: verde (Timberline Green).

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS Kawasaki de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

FONDURI
BLUZE
ACCESORII

Review-uri(0 review-uri)

0

(0 review-uri)
5 stele
0
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0

0%

Review-uri pozitive

Detii sau ai utilizat produsul? Lasa-ne un review

Spune-ne parerea si da o nota produsului

Pentru a lasa un review, trebuie sa fii conectat.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.