ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Compara
Alege CC
Alege Tipul
 
Aprilia RX 125 4T '21

Aprilia RX 125 4T '21

1

  • Motor: 1 cilindru, 4 timpi
  • Capacitate: 124.2 cmc
3109 EUR + TVA
Aprilia SX 125 4T '21

Aprilia SX 125 4T '21


  • Motor: 1 cilindru, 4 timpi
  • Capacitate: 124.2 cmc
3109 EUR + TVA
Aprilia Tuono 125 4T '21

Aprilia Tuono 125 4T '21


  • Motor: 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
  • Capacitate: 124.2 cmc
4185 EUR + TVA
Aprilia RS 125 4T '21

Aprilia RS 125 4T '21


  • Motor: 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
  • Putere: 15CP
  • Capacitate: 124.2 cmc
4328 EUR + TVA
Aprilia RS 125 4T Replica '21

Aprilia RS 125 4T Replica '21


  • Motor: 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
  • Putere: 15CP
  • Capacitate: 124.2 cmc
4412 EUR + TVA

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.

Review-uri clienti


Nicolae Barbu
Super profesioniști! Remarcabil este răbdarea cu care tratează fiecare client. Mulțumit deplin!
Corneliu Valeanu
Personal implicat, bine pregatit si simpatic. Locatia arata asa cum trebuie sa fie un magazin moto si accesorii. Recomand!
Ovidiu Ghioca
Am vizitat astazi acest magazin a doua oara am ramas placut surprins din nou, angajatii nu te streseaza si te lasa sa te uiti linistit si cand e vorba de echipamente te ajuta imediat.
Bogdan Musat
Foarte multumit, recomand! Personalul este amabil si poti sa ceri o parere cand e nevoie. (Eu am achizitionat de la ei o motocicleta cfmoto 300nk)
George Nicolae
Un loc cu o gama diversificate de accesori si echipamente pentru motociclete, sa nu mai spunem de motociclete care sunt in stare perfecta, recomand o vizita pentru orice iubitor de motoare!

F.A.Q

Pentru a conduce o motocicleta este nevoie sa detineti un permis de conducere categoria A, A1 sau A2, in functie de capacitatea motorului si de varsta dvs: A2 pentru 16 – 18 ani si max 49cc, A1 pentru 18 – 24 ani si max 600cc, A peste 24 ani, orice capacitate. Motocicletele de cross sunt neinmatriculabile, se pot conduce fara permis, doar in cadrul unui circuit de cross.
Toate indicatiile de intretinere a vehiculului dvs se afla specificate in Carnetul de garantie pe care il primiti la cumparare. Intervalele de revizii sunt, de asemenea, specificate in Carnetul de garantie. Va sfatuim sa il cititi cu atentie pentru o functionare cat mai buna si indelungata a noii dvs achizitii.
Magazinele noastre se afla in: Bucuresti, Pitesti, Cluj, Piatra Neamt, Campulung Moldovenesc, Brasov, Sibiu, Craiova, Targu Jiu, Arad, Timisoara, Baia Mare. Iti recomandam sa ne contactezi pentru a gasi o solutie daca sunteti din alt oras.
De service si revizii puteti beneficia fara nici o problema. De garantie beneficiati doar in cazul in care furnizorul de la care ati cumparat dvs motocicleta este dispus sa coopereze cu tehnicienii ATVRom pentru rezolvarea problemei dvs.
Preturile pentru motociclete difera destul de mult in functie de modelul si specificatiile dorite. Pentru mai multe detalii, nu ezita sa contactezi echipa ATVRom.
Da, puteti cumpara o motocicleta in rate sau leasing. Gasiti toate detaliile in pagina noastra de contact, in functie de zona tarii din care sunati.
Te rugam sa ne contactezi! Unul dintre consultantii nostri de vanzari iti va oferi raspunsul pentru orice intrebare legata de produsul care te intereseaza.

© 2021 atvrom.ro Toate drepturile rezervate