Aprilia RS 125 4T '24
Alege culoare:
4.664 €
(Fara TVA)28.033 RON
(TVA inclus)Calculator rate online
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Motocicleta supersport Aprilia RS 125 4T 2024 va asigura o experienta de riding la inaltime, devenind un excelent partener de deplasare zilnica. Motorul 125cc asigura eficienta de consum si suficienta putere pentru o plimbare antrenanta, lipsita de monotonie.
Conform directivelor EURO5.
Caracteristici tehnice:
- motor 1 cilindru, 125 cc, 4 timpi, 4 valve, 15 CP, DOHC, racire cu lichid, injectie electronica, Euro5
- pornire electronica
- cutie cu 6 viteze
- transmisie pe lant
- suspensie fata furca telescopica inversata Ø 40 mm si 110 mm cursa
- suspensie spate bascula asimetrica, monoamortizor, cursa 120mm
- frana fata 1 disc flotant Ø 300 mm, otel, etrier cu 4 pistoane
- frana spate 1 disc Ø 220 mm otel, etrier cu 1 piston
- sistem ABS: 2 canale Bosch ABS cu sistem anti roll-over
- control al tractiunii
- rezervor 14.5 L
- ampatament 1350mm
- inaltime sa 820mm
- greutate 144 kg
- cadru aluminiu usor
- stop cu LED
- emisii CO2 (WMTC ): 60 g/km EURO 5
- consum (WMTC) 2.6 l/100 km
- culori: Aprilia Black (negru), Sintesi Blue (albastru).
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Aprilia
Despre Aprillia
Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.
In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.
Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.
Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.
Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.
Modelul RSV4 destinat comercializarii a fost lansat inainte de sfarsitul anului 2008. Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.