Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Yamaha YFZ450R SE


Yamaha YFZ450R SE
  05.05.2014

Versiunea Special Edition Yamaha YFZ450R este oferita cu o noua schema de culoare si un grab bar GYTR fata. In aventurile sale, modelul este ajutat de un motor de 449cc, racit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 5 valve cu noi setari care includ un nou ECU si o crestere in raportul de compresie. Motorul este legat cu o transmisie cu 5 viteze cu ambreiaj manual.

Toate componentele sunt montate pe un cadru usor care combina aluminiul si otelul. Pentru a obtine un centru de greutate mai jos si pentru a spori agilitatea, inginerii au plasat motorul cat mai jos posibil in cadru. Merita de asemenea mentionat ca acest cadru din aluminiu are suruburi si nu este sudat.

Caracteristici:

- Yamaha YFZ450R SE ofera un pachet grafic Crimson Red/Black cu sistem de legatura quick-release pentru instalarea si indepartarea usoara a aripilor fata si spate, si un grab bar GYTR fata.
- Yamaha YFZ450R SE este cel mai avansat ATV sport de pe piata la ora actuala. Este pur si simplu varful de gama pe segmentul ATV sport. Combina un motor high-tech cu 5 valve din titaniu, de 449 cc cu injectie cu un sasiu usor si professional din aluminiu si otel. Combinatia putere/sasiu va face acest ATV un castigator de campionate.
- Yamaha YFZ450R este pregatit pentru motocross. Cadrul fara suduri este proiectat din aluminiu usor, cu un subcadru performant care permite motorului sa fie amplasat mai jos pentru o excelenta centralizare a masei. Componentele noi ale suspensiei si setarile pentru 2014 reduc greutatea in timp ce ofera caracteristici de manevrabilitate usoare cu un echilibru excelent intre manevrabilitate si confortul riderului.
- pentru 2014, caroseria noua este proiectata pentru ergonomie si confortul riderului, cu mai mult spatiu pentru curbe la colturi, iar forma seii este una noua. Panourile caroseriei se pot demonta fara unelte suplimentare si nu este necesar sa indepartati bateria sau alte componente pentru a da jos aripile.
- mai multa putere pentru 2014. Motorul de 449cc foloseste 5 valve din titaniu, cu un nou profil al camelor si un sistem de evacuare nou proiectat pentru a oferi putere abundenta in raza de turatii medii si inalte, cu un feeling deosebit. Raportul de compresie mai mare imbunatateste performantele generale ale motorului.
- Yamaha YFZ450R incorporeaza sistemul Yamaha Fuel Injection pentru o livrare precise de combustibil. Cu o clapeta de acceleratie de 42mm Mikuni si un injector cu 12 gauri, sistemul ofera o atomizare exceptionala a combustibilului pentru putere maxima. Sistemul include de asemenea ISC (Idle Speed Control) pentru o pornire usoara.
- ambreiajul special proiectat reduce efortul cu 25% pentru mai putina oboseala si in acelasi timp creste presiunea placutei de ambreiaj pentru o angajare pozitiv. In plus, acest nou sistem de ambreiaj reduce efectul de franare de motor, ceea ce permite curbe mai rapide la colturi, in special atunci cand se schimba intr-o treapta inferioara si asta permite de asemenea suspensiei sa absoarba socurile mai bine la frane

Nou pentru 2014:

- setarile noi ale motorului includ un nou ECU si o crestere in raportul de compresie ceea ce adauga output al puterii in timp ce cresc dramatic performanta in turatii medii
- noul tip de ambreiaj foloseste arcuri mai usoare care reduc oboseala riderului si efectul franei de motor atunci cand se schimba intr-o treapta de viteza inferioara
- noua clapeta de acceleratie si forma evacuarii se combina pentru a imbunatati raspunsul acceleratiei
- suspensiile noi, care includ noi amortizoare fata si spate, reduc greutatea si ofera caracteristici de manevrabilitate si confort excelente
- noul design al caroseriei a fost proiectat pentru a permite riderului o mobilitate mai buna
- noile anvelope de la Maxxis se concentreaza pe controlul alunecarii si tractiune excelenta la colturi.
- noul sistem Yamaha Diagnostic Tool (YDT) a fost adaugat pentru service mai usor

Caracteristici de motorizare:

- motorul de 449cc cu injectie are caracteristici de putere superbe. Livrarea puterii este lina si puternica cu un cuplu puternic atunci cand aveti nevoie
- arborele cu came este pregatit sa faca fata cererii ridicate de performanta si are un contrabalansor pentru un control superior al vibratiilor.
- sistemul de injectie Yamaha fuel injection foloseste un injector cu 12 gauri care ofera o atomizare exceptionala a combustibilului pentru eficienta maxima de combustie si o livrare mai buna a puterii. Sistemul foloseste de asemenea o clapeta de acceleratie de 42mm Mikuni si include ISC pentru porniri usoare.

Caracteristici de sasiu si suspensie:

- noua configuratie a caroseriei permite mai mult spatiu pentru riderii agresivi. Saua este ingusta in fata si lata in spate pentru a reduce oboseala.
- rotile au fost proiectate cu buza interioara rulata catre inauntru. Aceasta creste rigiditatea, permitand o reducere a greutatii in timp ce se mentine puterea.
- anvelopele Maxxis sunt proiectate pentru manevrabilitate excelenta, control al alunecarii si tractiune. Cu 20 inci in fata si 21 inci in spate, ele ofera o garda la sol mult mai buna decat competitia. Aceasta face noul Yamaha YFZ450R si mai distractiv.
- ghidonul de diametru mare reduce vibratia si este montat pe 4 cleme pentru ajustabilitate exceptionala
- suporturile pentru picioare au o latime generoasa de 2.6 inci, ceva ce riderii vor aprecia de fiecare data cand se vor sui la bord. Noile aparatori pentru calcaie ofera mai mult spatiu si sunt pozitionate mai aproape de sasiu.
- cadrul este o combinatie intre aluminiu si otel pentru greutate redusa. Partea cadrului de sub motor este din otel, folosit pentru putere. Motorul este amplasat jos in cadru pentru o centralizare excelenta a masei pentru manevrabilitate de neegalat. Cadul din aluminiu este insurubat si nu sudat, pentru durabilitate maxima.
- partea din fata a cadrului este cat mai ingusta posibil la punctele de montare ale bratului dublu. Aceasta creste dramatic lungimea bratului dublu si cursa suspensiei.
- noile amortizoare KYB fata sunt mai lungi pentru o cursa crescuta a suspensiei cu absorbtie superba a socurilor si caracteristici superioare si au imbracare Kashima pentru operare lina. Iar cursa de 9.8 inci inseamna ca riderul va fi pregatit pentru cele mai solicitante trasee.
- bratul oscilant spate este construit din aluminiu durabil si este imperecheat cu un amortizor spate KYB pentru manevrabilitate excelenta. Cursa rotii spate este de 11 inci pentru confort pe teren accidentat.
- pentru o putere de oprire excelenta, modelul ofera frane hidraulice pe disc.

Specificatii tehnice:

- tip motor: racit cu lichid cu ventilator, 4 timpi, DOHC, 5 valve din titan
- capacitate: 449cc
- alezaj x cursa: 95 x 63.4 mm
- raport de compresie: 11.8:1
- sistem de alimentare: Yamaha Fuel Injection (YFI), 42mm
- aprindere: digital TCI
- sistem de pornire: electric
- cutie de viteze: 5 viteze cu ambreiaj manual
- transmisie: 2WD, lant
- suspensie fata: brat dublu independenta cu amortizoare Kashima
- suspensie spate: brat oscilant din aluminiu cu amortizoare ajustabile
- frane fata: doua discuri hidraulice ventilate
- frane spate: disc hidraulic ventilat
- anvelope fata: AT 21x7-10 Maxxis
- anvelope spate: AT 20x10-9 Maxxis
- lumini: doua faruri 30W Krypton multireflector cu lumini spate si stop frana

ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha

© 2020 atvrom.ro Toate drepturile rezervate