Vespa introduce cel mai sportiv scuter Vespa GTV de pana acum

Vespa introduce cel mai sportiv scuter Vespa GTV de pana acum

29.06.2023

Vespa GTV „pune in miscare” latura indrazneata a fiecarui rider 

Vespa GTV reprezinta o combinatie irezistibila intre clasic si modern: farul frontal amplasat jos si ghidonul vizibil sunt completate de finsaje sportive si echipamente tehnice de ultima ora, cum ar fi noul instrumentar digital, luminile LED si sistemul fara cheie. Modelul GTV este alimentat de un motor 300 HPE capabil sa produca peste 23 cai putere, cel mai puternic montat vreodata pe un scuter Vespa

De la introducerea sa pe piata in 2006, Vespa GTV a fost, in cadrul familiei Vespa, ambasadorul celui mai pur stil clasic multumita adoptarii asa-numitului „far jos”, pozitionat pe aparatoarea de noroi frontala, precum si a ghidonului tub vizibil metalic, ambele referiri de stil la cele mai legendare modele ale brandului italian. In 2023, Vespa GTV a debutat cu un look complet revolutionar, mentinand referintele la origini, dar combinandu-le cu echipamente ultramoderne si finisaje sporty. Rezultatul este o imbinare deosebita intre traditie si modern, intre clasic si indraznet, luand forma celui mai autentic scuter sporty de la Vespa. 

Vespa GTV imbratiseaza vocatia pentru calatorie specifica celebrului „Vespone”

Vespa GTV se bazeaza pe motorul 300 hpe, 1 cilindru (High Engine Performance), cu 4 valve, pe racire cu lichid si echipat cu injectie electronica. Acreditat cu o putere de 23.8 CP, este cel mai puternic motor din dotarea unei Vespa. 

Daca pe o parte ergonomia este subliniata de saua mare, pe de alta parte pozitia de riding permite controlul total asupra vehiculului si confort absolut chiar si la parcurgerea multor kilometri. 

Stil autentic, mai sportiv ca niciodata. Modelul Vespa GTV 2023 evolueaza in numele spiritului sportiv si preia multe din imbunatatirile semnificative de stil ale noii game GTS, cu finisaje chiar mai precise si o calitate a constructiei la un nivel neatins pana in prezent. Sistemul de iluminare este acum complet LED, inclusiv farul jos caracteristic, in timp ce noul dashboard mentine formatul circular elegant, dar este acum complet digital - o solutie care permite riderilor sa beneficieze de functiile oferite de sistemul de conectivitate Vespa MIA, disponibil ca accesoriu. Instrumentarul este conectat la ghidon via un suport in consola original si este intr-o carena micuta, clar inspirata de curse: miscat de trei fante orizontale, vopsit in aceeasi culoare precum caroseria. Parbrizul portocaliu, disponibil ca accesoriu, confera Vespa Gtv un aspect si mai indraznet. Parbrizul oranj, disponibil ca accesoriu, ii ofera lui Vespa GTV un aspect mai indraznet.

In centrul scutului, inconfundabila „cravata” are are fante laterale sportive si este este impodobita cu frize cu chenar portocaliu. Tot nou este si designul cu cinci spite al jantelor pe negru-mat si cu grafica oranj pe canal.

Un alt element distinctiv consta in saua in doua tonuri cu aspect racing, cu partea din spate facilitand instalarea unei huse rigide pe culoarea caroseriei care incorporeaza carenele tipice ale scuterelor Vespa de curse. Husa este disponibila optional si este detasabila. Saua este in orice caz omologata pentru doua locuri si vine echipata cu un scaun mare si confortabil, caracterizat printr-un motiv tehnic deosebit si termoetansare orizontala, inconjurat de o cusatura portocalie contrastanta. Aspectul este completat de finisajele negre mate ale cadrului de la farul frontal jos si stopul pe spate, manerul si scaritele pentru pasager, capacul silentiatorului, oglinzile retrovizoare, suportul si cadrul instrumentarului. 
Scuterul Vespa GTV este disponibil pentru sezonul 2023 cu doua culori: Bej Mat si Negru cu grafica contrastanta pe portocaliu pe laterale si partea din fata a caroseriei. 

Echipamente Hi-tech. Vespa GTV imbratiseaza tehnologia prezentului si vocatia pentru calatorie tipica celei mai recente evolutii a gamei Vespa GTS, celebra „Vespone”. Ergonomia imbunatateste confortul pe distante lungi, iar pozitia de riding este naturala si permite controlul asupra vechiculului. 

O noutate o reprezinta si introducerea pornirii electrice. Adoptarea instrumentarului LCD digital permite afisarea a multiple date despre calatorie (viteza maxima, viteza medie, consum, autonomie, status incarcare baterie), precum si a tuturor notificarilor legate de apeluri, mesaje si muzica daca vehiculul este conectat la smartphone via sistemul (optional) VESPA MIA. Portul USB este oferit standard. Compartimentul cu spatiu de depozitare generos de sub scaun este echipat cu covoras. Pachetul este completat de sistemele ASR de control electronic al tractiunii si ABS. 


Scuterul Vespa GTV este alimentat de motorul 300 HPE capabil sa dezvolte 23.8 cai putere.

Te-ar putea interesa si:

2024 Can-Am Renegade, un partener de „joaca” de incredere

ATV-urile Can-Am Renegade EFI pentru juniori pun bazele pasiunii pentru off-road! Seria de ATV-uri pentru copii Can-Am Renegade EFI este destinata riderilor de maine. „Jucariile” marca Bombardier au puterea magica de a alimenta pasiunea tin...

Citeste mai mult