Moto2: Noi reglementari facute publice

Moto2: Noi reglementari facute publice

20.05.2009
Dupa ce acum doua saptamani producatorul japonez Honda a castigat dreptul de a deveni unicul furnizor de motoare pentru noua clasa Moto2, echipele interesate de o eventuala participare in acesta serie incep sa afle si regulamentul de utilizare a lor.

Ultimele informatii il contrazic pe purtatorul de cuvant al HRC care a declarat la Jerez ca echipele vor putea sa efectueze intretinerea motoarelor in garajele proprii. Acestea vor fi livrate gratuit echipelor la inceputul weekendului competitional si trebuiesc returnate imediat dupa cursa oficiala.

A fost confirmat faptul ca se va utiliza o versiune imbunatatita a motorului de CBR 600, cu aceleasi sisteme de admisie si alimentare ca ale motocicletelor de serie. Turatia maxima permisa a fost stabilita la 16.500 rpm, cu doar 500 rpm mai mult decat ce poate modelul de strada.

Echipele vor putea utiliza limitatorul de moment (slippery clutch) insa nu se stie inca daca ambreiajul va fi umed sau uscat. Rapoartele din cutia de viteze vor fi apropiate de cele ale unui motor de curse si fixe pentru toata lumea.

Pana acum singurele modificari permise sunt la setarile ECU (Electronic Control Unit), dar si aici urmeaza sa fie impuse limitari. Posibilitatea introducerii unui singur furnizor de carburant si a unuia de anvelope, pentru noua clasa Moto2, se afla in plina dezbatere.

Sursa: Motoflash

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM RC 8C Limited Edition, pregatit pentru circuit! 

Limitat la doar 100 unitati construite manual, modelul 2024 KTM RC 8C aduce nivele de performanta fara precedent pe circuit, alaturi de credentiale READY TO RACE pentru a concura la Grand Prix. KTM RC 8C este alimentat de un motor 889 cc parallel-...

Citeste mai mult