Maverick Sport 1000 DPS vs. RZR S 900 EPS

Maverick Sport 1000 DPS vs. RZR S 900 EPS

02.10.2018

UTV-urile Maverick Sport 1000 DPS si RZR S 900 EPS au in comun mai multe lucruri decat v-ati imagina.

Pe segmentul de Side-by-Side-uri 60 inch exista cateva modele impresionante ca specificatii tehnice si, prin urmare, ca performante. Cheia succesului o reprezinta stabilitatea si versatilitatea pe traseele off road diversificate.

Cu toate ca latimea de 60 inch este populara, nu sunt foarte multe oferte in categoria sport care sa imbine manevrabilitatea cu viteza, un criteriu dupa care se ghideaza majoritatea fanilor senzatiilor tari.

Cand vine vorba de performante de top, in fruntea listei regasim cel mai adesea lineup-ul de UTV-uri Polaris RZR S printre care unul din cele mai competitive ramane modelul 900 optimizat in urma cu cativa ani la nivel tehnic prin aditia unui nou motor si estetic prin caroseria moderna.

Un rival redutabil pe acest segment il constituie modelul Can-Am din sezonul 2019 - Maverick Sport 1000 DPS.

 

 

Noul vehicul 4x4 cu sasiu de 60-inch latime si de putere similara dezvoltat de producatorul din Canada nu este departe de a-l detrona pe „regele” Polaris RZR S 900 EPS.

Motorizare

Can-Am utilizeaza aceeasi motorizare pentru modelele Maverick Sport 1000R si Maverick Sport 1000.

Maverick Sport 1000 DPS dispune de motorul Rotax V-twin 976cc, 75 cai putere, pe injectie electronica, cu sistem de control iTC. Motorul eficient Rotax este cuplat la o cutie CVT cu sistem Quick Response si treapta Extra-L, astfel incat acest UTV beneficiaza de control imbunatatit pe orice traseu.

Polaris RZR S 900  2019

Modelul creat de constructorul american Polaris are in componenta un motor 875cc ProStar in 2 cilindri capabil sa livreze 75 cai putere.

Motoarele Polaris 900 se bucura probabil de cea mai mare incredere din partea iubitorilor off road-ului de pretutindeni.

Motorul ProStar lucreaza impreuna cu transmisia Polaris CVT cu performante dovedite. 

 

 


Prin ce se diferentiaza cele doua UTV-uri?

In primul rand, modelele supuse analizei in acest articol se disting prin ampatament.
RZR S beneficiaza de ampatament 79 inch fiind deosebit de agil, in vreme ce Maverick Sport are un ampatament mai mare de 90, 6 inch care ii ofera stabilitate excelenta inclusiv la viteze inalte.

Ambele vehicule au un sistem de suspensie care functioneaza impecabil. In privinta amortizoarelor, exista similitudini.

In timp ce UTV-ul Can-Am Maverick Sport 1000 DPS are montate amortizoare Fox Podium 2.0, rivalul sau RZR S EPS dispune de amortizoare Walker Evans Racing 2.0 capabile sa absoarba impactul la obstacolele intalnite pe teren accidentat.

 

 

 

 

Te-ar putea interesa si:

2024 Can-Am Renegade, un partener de „joaca” de incredere

ATV-urile Can-Am Renegade EFI pentru juniori pun bazele pasiunii pentru off-road! Seria de ATV-uri pentru copii Can-Am Renegade EFI este destinata riderilor de maine. „Jucariile” marca Bombardier au puterea magica de a alimenta pasiunea tin...

Citeste mai mult