P6 pentru Aprilia si Aleix Espargaro

P6 pentru Aprilia si Aleix Espargaro

24.09.2018

Aleix Espargaro a reusit cel mai bun rezultat al sau cu Aprilia, asa ca nu este de mirare ca a declarat scurt ca este „super fericit”.

Spaniolul a obtinut pozitia 6 pe circuitul din Aragon.

Riderul Aprilia Racing Team Gresini a avut parte de o duminica memorabila la Marele Premiu Movistar Aragon dupa ce a repetat finish-ul excelent din 2017 de pe aceeasi pista de raliuri de motociclism viteza.

 

 

Pentru fabrica din Italia a fost un an greu, cu doar trei locuri in Top 10. Se pare insa ca recenta schimbare de personal in garaj a fost o miscare inspirata: „Acest sezon a fost super dificil pentru noi, toti lucreaza asiduu, incercam totul, saptamana de saptamana testam noi item-uri, dar rezultatele dorite intarzie sa apara deocamdata”.

„In ultima cursa am schimbat seful echipei si am inceput sa lucram intr-un mod diferit, pentru inceput am optat pentru modificarea balansului motocicletei. Am incercat o abordare distincta de F1, am suferit in calificari deoarece am inceput de pe locul 15, dar intreg weekendul am lucrat cu rezervorul plin si anvelope de curse. In cele din urma, eforturile au meritat, am facut alegerea potrivita cu anvelopele si am fost puternici de la inceput pana la final”.

Pilotul originar din patria lui Cervantes a avut parte de un start excelent la bordul modelului de motocicleta Aprilia RS-GP care l-a propulsat pe pozitia a sasea in turul de deschidere, chiar in spatele lui Dani Pedrosa de la Repsol Honda Team: „La inceput mi-am imaginat ca sunt mai puternic decat Dani si l-am depasit de doua ori pentru a prinde din urma motocicleta Suzuki, insa Dani a fost cu 10km mai rapid decat mine in linie dreapta asa ca de fiecare data m-a intrecut inapoi”, a explicat Espargaro.

 

 

„A trebuit sa risc mult cu franele pentru a-l depasi asa ca am decis sa astept pentru ca stiam ca la final va fi mai dificil. In mijlocul cursei eram tot pe pozitie si aveam sanse insa in linie dreapta mi-a fost greu sa trec de Dani. Cand am vazut ca se deschide o portita sa ma strecor inaintea lui Petrucci am decis sa termin pe locul 6 deoarece in mod evident era cel mai bun rezultat pentru noi din sezon”.

Numarul 41 admite ca a-si pastra motivatia de-a lungul rundelor acestui sezon a fost dificil avand in vedere ca rezultatele scontate nu au aparut in ciuda tuturor eforturilor depuse pentru a micsora distanta fata de motociclete mai rapide Honda si Ducati.

Oare acest rezultat pozitiv va deschide un sir de succese pentru Espargaro si Aprilia? Ramaneti la curent cu cele mai noi informatii din domeniu urmarind rubrica Stiri de pe site-ul ATVRom!

 

Rezultate: 

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 55.949s
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 41m 56.597s
3. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 57.208s
4. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 58.587s
5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 42m 1.223s
6. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 42m 5.345s
7. Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 42m 10.234s
8. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 42m 11.148s
9. Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 42m 12.324s
10. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 42m 18.406s
11. Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 42m 22.974s
12. Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 42m 23.906s
13. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 42m 24.770s
14. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 42m 28.294s
15. Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 42m 33.588s
16. Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 42m 35.534s
17. Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 42m 36.712s
18. Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 42m 52.245s
19. Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP17)* 42m 54.930s
20. Jordi Torres SPA Reale Avintia (GP16) 42m 55.462s
Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) DNF
Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) DNF
Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) DNF

 

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Z500 ABS

Toate privirile vor fi atintite asupra ta cand esti in saua noului supernaked Z500 ABS! Cu o caroserie distinctiva si un motor 451cc puternic, acest streetfighter cu stil agresiv este dedicat riderilor care nu se tem sa se faca remarcati.  C...

Citeste mai mult