Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Ski-Doo MXZ X-RS Competition Package 600R E-TEC '24

Referinta: UCRB
PRECOMANDA
Ski-Doo MXZ X-RS Competition Package 600R E-TEC '24

Descriere

2024 Ski-Doo MXZ X-RS Competition Package 600R E-TEC este un snowmobil Trail perfect pentru intreceri cu prietenii pe traseele montane preferate. Ofera putere, agilitate usoara si caracteristici dovedite racing care asigura riderului un avantaj net in fata concurentilor. 

Puncte-cheie: platforma REV Gen5, amortizoare fata KYB PRO 40 EA R Kashima, display digital 7.2 inch, suspensie fata Ras X, suspensie spate rMotion X Competition. 

Caracteristici tehnice: 

  • motor Rotax 600R E-TEC, racit cu lichid, 2 timpi, eRave, 2 cilindri, 599.4 cc, injectie directa E-TEC
  • suspensie fata RAS X, cursa 265 mm 
  • amortizor fata KYB Pro 40 EA-22 R Kashima 
  • suspensie spate rMotion X Competition, cursa 292 mm 
  • amortizoare fata si central KYB Pro 40 EA-22 R Kashima
  • platforma Rev Gen5 
  • faruri premium de inalta performanta LED
  • skiuri Pilot X
  • sa Trail ingusta
  • pornire manuala
  • sistem de franare Brembo 
  • acceleratie si manere incalzite
  • senila Cobra 137 x 15 x 1.6 inch
  • rezervor 36 litri
  • parbriz ultrajos
  • bumpere fata/spate standard
  • display digital 7.2 inch. 


Culoare Neo Yellow.

Snowmobil BRP Lynx de vanzare. Disponibil rate / leasing

FONDURI-EUROPENE

Istoria BRP Ski-Doo

Ski-Doo este un nume bine cunoscut pentru snowmobile produse de Bombardier Recreational Products, care a fost anterior parte a Bombardier Inc. înainte de desprinderea sa. Brandul personal de snowmobile Ski-Doo are un statut atât de iconic, în special în Canada, încât a obținut locul 17 pe lista celor mai mari invenții canadiene realizate de CBC în 2007. În plus, Ski-Doo oferă propria sa gamă de costume pentru snowmobile.

Primul Ski-Doo a fost lansat în 1959, o invenție revoluționară creată de Joseph-Armand Bombardier. Numele inițial a fost Ski-Dog, dar o eroare tipografică într-un pliant Bombardier a transformat-o în Ski-Doo. După ce a recunoscut această eroare, Bombardier a considerat-o o întorsătură fericită, crezând că nu numai că suna bine, dar era și distinctivă și ușor de înregistrat ca marcă pentru vehiculul său.

Primele modele Ski-Doo au câștigat popularitate în rândul misionarilor, vânătorilor, prospectorilor, topografilor și altor persoane care aveau nevoie de un transport fiabil în zone îndepărtate și acoperite de zăpadă. Cel mai mare succes al snowmobile-ului a venit din partea entuziaștilor sportivi, un segment de piață care a deschis calea pentru producția de masă a snowmobile-urilor. Această popularitate a dus la termenii "skidoo" (uneori scris ski-doo) și verbul "skidooing" (sau ski-dooing) devenind o terminologie generică recunoscută pe scară largă pentru snowmobile în mare parte din Canada.

În 1967 și 1968, snowmobile-urile Ski-Doo au jucat un rol semnificativ în prima expediție terestră incontestată care a ajuns la Polul Nord, condusă de Ralph Plaisted, care l-a inclus pe Jean-Luc Bombardier, chiar de la Bombardier. Ei au reușit să ajungă la pol pe 19 aprilie 1968.

La începutul anului 2016, Ski-Doo a anunțat lansarea unei noi serii complete de snowmobile cu fuziune de motor/șasiu, majoritatea având motoare în două timpi cu 800cc, special concepute pentru snowmobilele moderne. Compania a anunțat apoi că modelele lor din anul 2017 vor fi echipate cu un motor de 850cc cunoscut sub numele de Rotax 850 E-Tec. Acest motor a fost reproiectat împreună cu un nou șasiu, îmbunătățind agilitatea și reacția snowmobile-ului. Ski-Doo a denumit această combinație inovatoare de șasiu/motor "Gen-4" și a lansat-o în diferite modele, precum Summit, MXZ și Renegade.

Astăzi, Ski-Doo continuă să lanseze anual noi modele de snowmobile, menținând tradiția companiei de inovație, performanță și versatilitate. La șaptezeci de ani după invenția snowmobile-ului, Ski-Doo rămâne o prezență puternică în vânzări, cotă de piață și popularitate în rândul consumatorilor.

Test RideContact