Ski-Doo prezinta noul model de curse pentru anul 2018

Ski-Doo prezinta noul model de curse pentru anul 2018

14.09.2017

Cu ocazia celui de-al 51-lea eveniment anual Haydays din Minnesota, BRP a introdus un nou model de snowmobil de curse 2018 Ski-Doo MXZx 600RS E-TEC, conceput pentru pistele de snocross nord-americane și europene. Modelul 2018 MXZx 600RS E-TEC se bazează pe platforma REV Gen4 pentru o mai bună ergonomie și manevrabilitate în condiții grele.

La fel ca toate saniile Gen4, are designul îngust, cu masa centralizată, este agil și receptiv, în timp ce panourile laterale Ergo și tunelul conic oferă concurenților o libertate enormă de a merge așa cum doresc - fără interferențe de la șasiu. Alte caracteristici unice pentru saniile de curse includ un scaun nou inspirat de motocross, scaune de curse și un rezervor de combustibil mic.

2018 Ski-Doo MXZx 600RS E-TEC 

Suspensia frontală RAS 3 cu sistem unic de direcție oferă o manevrare extrem de precisă, cu un efort mai mic, astfel încât concurentii să se poată concentra asupra alegerii celor mai bune unghiuri. Pentru a sprijini în continuare direcționarea precisă, sania este echipată cu noile schiuri ușoare Pilot R2, care au fost testate anul trecut de către profesioniștii de top Tim Tremblay și Lincoln Lemieux.

Un lucru familiar va fi bara Racing rMotion din spate – care la randul ei primește unele upgrade-uri majore. Există un nou șoc central KYB de 46 mm, un nou raport de mișcare și calibrare pentru șocul din spate și componente cu greutate mai mica în ansamblu.

Motorul foarte special – utilizat numai pentru curse - Rotax 600RS E-TEC este de asemenea complet nou pentru anul 2018, cu mai multa putere si cu raspunsuri dinamice extrem de rapide. Injectia directă E-TEC face startul in curse și, combinata cu injectorii de rapel prezenti pentru prima dată pe Rotax 850 E-TEC, oferă un răspuns rapid și contribuie la creșterea totală a puterii. Alte idei adaptate de la 850 pentru acest motor special includ un traseu de admisie mai scurt, eRAVE digital și un sistem de evacuare foarte ușor. De asemenea, 600RS E-TEC câștigă un deplasament puțin mai mare pe măsură ce crește până la 599,4 cc. Pachetul de alimentare actualizat a fost complet reconfigurat pentru a se încadra în platforma eficientă REV Gen4.

Și vestea bună pentru pilotii care intră într-o curba cu toată puterea: noutatea în acest an o reprezinta un etrier Brembo cu patru pistoane de frână îmbogățit cu un rotor din oțel inoxidabil, oferind o performanță mai puternică, mai consistentă și o mai bună durabilitate.

Te-ar putea interesa si:

Pregateste-ti ATV-ul pentru primele ture de primavara

Indiferent ca ai scos sau nu ATV-ul din garaj si in lunile reci de iarna, primavara este momentul potrivit pentru a intreprinde masurile de mentenanta pentru vehicul, asa cum sunt indicate in manualul utilizatorului. De la schimbarea uleiului si veri...

Citeste mai mult