2011 Ranger RZR XP 900

2011 Ranger RZR XP 900

04.01.2011

Din 2008 incoace, producatorul american de ATV-uri si vehicule side-by-side Polarisa lansat in fiecare an cate un model de SxS, iar trendul continua si in 2011 cu Ranger RZR XP 900, vehiculul visat de fanaticii RZR si amatorii de UTV-uri sportive.

Pana anul trecut, Polaris a fosT regele neincoronat al vehiculelor din aceasta categorie, dar in momentul in care Can-Am a lansat modelele Commander 800 si 1000, Polaris a trebuit sa se bazeze pe unele avantaje ale masinariilor sale pentru a-si pastra suprematia: greutate, suspensii performante, manevrabilitate, cai putere. Versiunea Polaris 800 Twin nu facea fata provocarilor, astfel ca a aparut motorul ProStar 900 EFI Twin, cu cilindree 875cc, DOHC, care tine in frau 88 cp. Daca trecem la nivelul urmator, al suspensiilor, acestea s-ar descurca de minune si in desert si in conditii extreme pe care le resimte doar un trophy truck. De fapt de aici s-au inspirat cei de la Polaris cand au creat aceste sisteme care nu se sperie de niciun fel de teren.

2011 Polaris Ranger RZR XP 900:
Motor: 875cc DOHC Twin Cylinder 4 timpi
Electronic Fuel Injection
Transmisie: Automatic PVT P/R/N/L/H; Cardan; AWD/2WD
Suspensii fata: Brat dublu 
Suspensii spate: Trailing arm Fox Podium X 2.0
Fata/Spate Frane 4 discuri hidraulice, etrier cu 2 pistonase
Pneuri fata: 27 x 9-12; ITP 900 XCT
Pneuri spate: 27 x 11-12; ITP 900 XCT
Greutate uscat: 1190 lbs
LxWxH: 108.4 x 64 x 73 in.
Garda sol: 13 in.
Capacitate rezervor combustibil: 7.25 gal 
Culori: Indy Red, White Lightning pentru LE

Te-ar putea interesa si:

Silence S02, un scuter electric ideal pentru naveta urbana 

Silence S02 - Agil, Functional, Performant si Confortabil Cei care vor sa renunte la masina ori la folosirea transportului in comun sau doresc sa faca tranzitia de la un scuter pe benzina pot alege cu incredere modelul Silence S02, un scuter elect...

Citeste mai mult