Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Wolverine-R EPS '18

Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Yamaha Wolverine-R EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Wolverine-R EPS 2018 este un SXS utilitar recreațional cu 2 locuri, cel mai accesbil model al line-up-ului Yamaha 2018 și se remarcă prin varietatea de dotări standard de care dispune, oferind astfel un raport calitate/preț favorabil oricărui buget. Echipat cu comenzi de tip auto, oferă un nivel ridicat de confort și securitate pe orice tip de traseu și în desfășurarea oricărei tip de activitate, fie că vorbim de sarcini utilitare de dificultate medie sau de plimbări recreaționale la final de săptămână. Șasiul compact, cabina cu două locuri de tip auto și motorul eficient cu cuplu ridicat vă vor asigura toate atuurile de care aveți nevoie pentru a traversa cele mai dificile terenuri în condiții optime unde distracția și andrenalina sunt asigurate. Pentru un pachet complet, transmisia este complet automată, tracțiunea selectabilă iar servodirecția este de ultimă generație, asistată electronic, toate acestea fiind menite să transforme Wolverine-R în partenerul de încredere al oricărui tip de pilot, complet echipat pentru a oferi atât pilotului cât și pasagerului condițiile calitative și ocnfortabile de care aceștia au nevoie pentru a parcurge orice tip de traseu. 

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4 supape, 708cc, 51cp
- pornire electrică 
- transmisie pe cardan 
- cutie de viteze automată CVT cu 4 trepte
- tracțiune selectabila On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensie față independentă cu braț dublu, cursă 246 mm
- suspensie spate independentă cu braț dublu și bară stabilizatoare, cursă 269 mm
- amortizoare KYB complet reglabile
- frâne hidraulice cu discuri duble
- sistem de servodirecție EPS
- anvelope Maxxis Bighorn 2.0
- capacitate rezervor 36.7L
- afișaj digital LCD complet cu indicator rezervor, vitezometru, contor de parcus, contor ore, ceas, indicator voltaj baterie, status 4WD, indicator transmisie, indicator trip dublu ,indicator frână de parcare
- vehicul off-road cu 2 locuri, compact şi cu aspect agresiv
- cabină stil auto cu 2 scaune sport
- sistem de inter-blocare a centurii, pentru siguranţă suplimentară
- platformă de încărcare plată şi capacitate de tractare de 680 Kg

 

SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.