Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki MULE PRO-MX '24

Kawasaki MULE PRO-MX '24
Kawasaki MULE PRO-MX '24
Kawasaki MULE PRO-MX '24
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Kawasaki Mule Pro-MX 2024 este un SXS utilitar 4x4 care se evidentiaza prin dotarile standard numeroase si pretul avantajos. Multumita motorizarii 700cc 1 cilindru si benei spatioase, acest model Kawasaki va efectua eficient transporturi cu gabarit crescut pentru a reduce semnificativ timpul de lucru. Servodirectia EPS, diferentialul blocabil spate si suspensiile optimizate ofera manevrabilitate crescuta si control de top pe orice teren.

Side-by-side-ul utilitar, Mule Pro-MX, beneficiaza de o raza scurta de viraj - 4.2 metri. Prin urmare, acest vehicul 4x4 de teren este capabil sa negocieze curbele stranse pe drumuri forestiere si prin paduri.

Cadrul din otel, proiectat dupa filosofia japoneza Shinari ce se refera la capacitatea unui obiect de a isi mentine elasticitatea toate situatiile revenind mereu la forma initiala, ii ofera lui Mule Pro-MX abilitatea de a se descurca in orice mediu sporind in acelasi timp gradul de confort al utilizatorului. Toate aceastea alaturi de un design serios si o schema grafica reprezentativa Kawasaki de verde cu negru insumeaza un vehicul competent si pregatit sa va transforme ziua de lucru intr-o experienta distractiva si relaxanta.

Caracteristici standard:

  • motor pe injectie de 695cc, 45 CP, 1 cilindru, 4 timpi, racit cu lichid
  • pornire electrica
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • tractiune selectabila 2WD/4WD
  • diferential blocabil spate
  • servodirectie EPS
  • ghidon ajustabil
  • rezervor cu capacitate de 36L
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • frane hidraulice cu 2 discuri, 186 mm fata, 174 mm spate
  • frana de parcare autoreglabila, mecanica
  • capacitate de remorcare de pana la 680kg
  • carlig remorcare 2 inch
  • cadru din otel rezistent si flexibil de tip Shinari
  • garda la sol de 270 mm
  • bancheta confortabila cu capacitate de doua persoane
  • inaltime sa 850 mm
  • anvelope 25 inch
  • jante 12 inch
  • parti din otel in zona benei si a podelei
  • bumper din otel in stilul seriei PRO
  • portiere standard
  • spatiu de depozitare amplasat sub scaunul pasagerului, cu o capacitate de 5.3 L
  • afisaj digital
  • dashboard cu design in stil auto - permite accesul usor la controale
  • consola centrala pregatita pentru accesorizarea suplimentara cu sistem audio
  • bena basculanta.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS Kawasaki de vanzare si in rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.