Back to old version

Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki MULE PRO-DXT '24

Kawasaki MULE PRO-DXT '24
Kawasaki MULE PRO-DXT '24
Kawasaki MULE PRO-DXT '24
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Kawasaki MULE PRO-DXT 2024 este un side-by-side utilitar deosebit de capabil sa duca la bun sfarsit diverse sarcini. Motorul 993 cc diesel ofera putere solida pentru a intampina solicitari dure. Pachetul include diferential spate blocabil si tractiune selectabila 4WD (electric). Acest SxS Kawasaki Mule poate fi configurat intr-un minut pentru transport persoane sau pentru transport cargo, in functie de necesitati. Bena rabatabila permite accesul facil la motor. Viteza de top de pana la 30 m/ora. 

 

Mule Pro-DXT livreaza po erformanta excelenta in ceea ce priveste remorcarea si transportul de incarcaturi masive, alaturi de un control usor la viteze joase. 

Modelele MULE PRO-DXT si PRO-DX combina un sasiu lat cu ampatamentul de 2345 mm, fapt ce contribuie la stabilitatea si confortul in timpul riding-ului, precum si la o manevrabilitate si operare mai usoara. 


Numerosi fermieri si crescatori de animale, precum si experti in agricultura opteaza cu succes pentru seria Kawasaki Mule. Modelul Pro-DXT este varful de lance al gamei si nu va va abandona pe teren off-road greu accesibil. 

Styling simplu, similar celui de la camioanele pickup de inalta calitate. Disponibil pe culoarea verde Timberline Green. 


Caracteristici tehnice: 

  • motor diesel 3 cilindri, 4 timpi, 993 cc, racit cu lichid, OHV, 6 valve
  • pornire electrica
  • cutie automata CVT, 2 viteze si marsarier 
  • tractiune 2WD/4WD, diferential dual-mode
  • EPS
  • frane fata doua discuri, doua pistoane
  • frane spate doua discuri, 1 piston
  • frana parcare 
  • suspensie fata double wishbone
  • suspensie spate double wishbone 
  • cadru din otel tubular 
  • rezervor 30 l
  • inaltime sa 880 mm 
  • sistem Trans Cab - permite transportul a 4 persoane sau a doua persoane plus o incarcatura mai mare. Modificarea poate fi realizata de o singura persoana, datorita peretului glisant integrat in bena. 
  • bena rabatabila asistata pe gaz
  • ghidon reglabil 
  • ampatament 2345 mm 
  • doua faruri 55/60 W si lumini LED standard
  • instrumentar digital: display multifunctional integrat in dashboard (standard).

 

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici

SXS Kawasaki de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.