Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Mule Pro-DX '18

Kawasaki Mule Pro-DX '18
Kawasaki Mule Pro-DX '18
Kawasaki Mule Pro-DX '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: Kawasaki Mule Pro-DX '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

SXS-ul Kawasaki Mule Pro-DX este un model cu un caracter utilitar accentuat, dotat cu un motor Diesel de 993cc 24cp și cutie de viteze automată CVT cu 2 trepte și marșarier. Grație motorizării puternice cu 3 cilindri și a benei basculante foarte încăpătoare, SXS-ul poate efectua eficient transporturi cu gabarit crescut iar prezența servodirecției EPS, a suspensiilor optimizate și construcția compactă și robustă asigură manevrabilitatea și fiabilitatea modelului. În plus, acesta este dotat cu diferențial blocabil pe spate și tracțiune 2WD/4WD, care pot fi comutate cu ușurință prin simpla apăsare a butoanelor din bord. Adăugați specificațiilor tehnice o schemă grafică serioasă pe negru și verde, cu design inspirat din duritatea funcțională a autovehiculelor utilitare 4x4 de tip camionetă, și veți înțelege de ce Kawasaki Mule Pro-DX este alegerea ideală pentru mulți profesioniști obișnuiți cu munca de teren.

- motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
- cutie de viteze automată CVT, 2 trepte și marșarier
- tracțiune 2WD/4WD
- diferențial blocabil pe spate
- suspensii față/spate independente, braț dublu
- frână față cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
- cadru din oțel rezistent și flexibil
- pornire electrică
- frână de mână cu discuri duble, acționate mecanic
- rezervor cu capacitate de 30L pentru autonomie extinsă
- volan cu poziție reglabilă
- faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescută
- benă basculantă, de dimensiuni crescute
- butoane de comutare 2WD/4WD și mod diferențial spate 
- servodirecție asistată electronic EPS
- design inspirat din aspectul autovehiculelor de tip camionetă
- display multifuncțional digital

SXS Kawasaki cu 2 ani garantie

SXS de vanzare si in rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.