Back to old version

Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Maverick Trail DPS 700 T '24

Referinta: 0007HRE00
PRECOMANDA
Can-Am Maverick Trail DPS 700 T '24
Can-Am Maverick Trail DPS 700 T '24
15.650 €
(+TVA)
93.928 RON
(TVA inclus)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Can-Am Maverick Trail DPS 700 T 2024 este un SSV sport care se distinge prin latimea de 50 inch si este caracterizat de o manevrabilitate si agilitate deosebita. Daca planuiti o escapada intr-o zona montana greu accesibila, Maverick Trail DPS 700 cu omologare T este cel mai potrivit aliat 4x4. Vehiculul de teren Bombardier detine o motorizare Rotax ACE eficienta, capabila sa livreze 52 cai putere. Pachetul include suspensii moderne si un cockpit confortabil pentru rider si un coechipier. Beneficiaza de mai multe sisteme avansate de control la pilotare, cum ar fi control la coborarea in panta, ABS si control la franare BTC.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, 1 cilindru, 52 CP, racire cu lichid, injectie electronica EFI
  • sistem Intelligent Throttle Control (iTC)
  • cutie automata CVT cu frana de motor si protectie electronica pentru curea, trepte L / H / N / R / P
  • moduri de tractiune selectabile 2WD / 4WD cu diferential frontal cu BTC (Brake Traction Control)
  • servodirectie DPS (Dynamic Power Steering)
  • Dynamic Traction Control (BTC + DTC)
  • Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
  • sistem de control la coborarea in panta - Electronic Hill Descent Control
  • moduri Eco / Sport
  • suspensie fata cu brat dublu cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 254 mm
  • suspensie spate TTA cu bara antiruliu, amortizoare pe gaz, cursa 267 mm
  • frane fata 2 discuri hidraulice 220 mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
  • frane spate 2 discuri hidraulice 220 mm, etriere cu doua pistoane cu Dynamic Brake Control (ABS + HHC + HDC)
  • jante aluminiu 12 inch
  • anvelope 26 inch Carlisle ACT
  • cabina aprobata ROPS
  • capacitate cargo 136 kg
  • capacitate depozitare totala 20.2 litri (compartiment manusi, consola centrala, suporturi pahare)
  • capacitate de remorcare de 682 kg
  • bord cu ecran digital cu tastatura usor de accesat: vitezometru, ceas, tahometru, odometru, carburant, mod SPORT / ECO, indicator 4x4 si centura, indicatori diferentiale frontal si spate, temperatura motor, voltaj baterie)
  • priza tip bricheta in consola centrala (10-A)
  • magnetou 650 W
  • antifurt RF D.E.S.S. cu buton Start/Stop
  • faruri 110 W si stopuri LED 
  • ghidon ajustabil
  • bumper din otel integrat pe fata
  • aparatori de noroi si clapete de noroi
  • receptor remorcare 2 inch cu carlig spate si bilă de remorcare
  • scut de protectie complet
  • culoare: Fiery Red.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.
Modelul are omologare T2b (se inregistreaza la primarie).

Caraceristici omologare T:

  • claxon
  • lampi de pozitie si lumini intermitente
  • oglinzi laterale
  • suport placuta de inmatriculare
  • carlig pe bara de protectie metalica din fata
  • detector scaun pilot
  • senzor lichid de frana scazut
  • 7 pini conexiune remorca (12V)

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SSV de vanzare si in rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.
Test RideContact