Două gadget-uri noi vizează să vă lumineze pilotarea motocicletei

Două gadget-uri noi vizează să vă lumineze pilotarea motocicletei

24.08.2017

De ce să nu ne rasfatam cu unul dintre aceste gadgeturi sclipitoare?

Cantitatea de produse noi și de gadgeturi evoluate creste pe zi ce trece.

Nu este zi prin care sa nu fim anuntati printr-un comunicat de presă al unei firme care pretinde că a "revoluționat" segmentul de motociclete cu un sistem clipitor sau altul.

Iată două proiecte recente pe care le-am descoperit - unul finanțat pe deplin, unul care încă lucrează pentru atingerea scopului său - iar noi credem că au șanse mai mari decât cele mai multe să prinda viata și, de fapt, să le intalnim pe drumurile reale în viitorul care sa nu fie prea îndepărtat.

În primul rând, să-l analizam pe cel care a câștigat deja susținători.

 

Sistemul de frânare: Lumina inteligentă pentru motocicliști

 

Această lumină fixă ​​care se atașează magnetic în spatele unei căști de motociclism a reușit să fie finantata integral.

The Brake Free” este o lumină de frână cu LED-uri super-strălucitoare, care se aprinde automat de fiecare dată când pilotul încetinește.

Lucrând cu senzori de giroscop și accelerometru, acesta calculează când încetinești - fie cu frânele, fie cu frânele de motor, fie cu rotirea liberă a rotii, și declanșează acel plasture roșu strălucitor de pe spatele castii, pentru a alerta ceilalți utilizatori ai drumului cu privire la viteza în scadere.

Mănuși inteligente SignalWear

Aceste manusi inteligente de motociclist ar putea fi exact ce va trebuie.

Ajutând la semnalizarea intențiilor pilotilor, aceste mănuși cu semnal luminos pot fi declanșate în câteva moduri inteligente.

Dacă faceți clic pe degetul mare și degetul arătător împreună, veti declansa luminile din spatele mănușii, precum si prin răsucirea încheieturii mâinii.

Urmeaza ca, in functie de finantarile pe care le vor primi, inventatorii sa caute și un traducător de semnal GPS care va alimenta o vibrație catre manusi, permițând unui pilot să știe când să se întoarcă.

În timp ce producătorii isi îndreaptă atenția spre noua lume a motocicletelor cu motor electric și spre gadget-urile cum ar fi căștile HUD și alte tehnologii, este clar că noțiunea de bază de a ședea într-o mașină nu s-a schimbat cu adevărat din primele zile ale pilotajului.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Thunder Racing Team, pe locul 5 la Raliul Dakar

Riderul CFMOTO THUNDER RACING TEAM, Antanas Kanopkinas si vehiculul CFORCE 1000 au obtinut pozitia a cincea in clasa QUAD.  Antanas Kanopkinas a reusit o performanta impresionanta la Raliul Dakar, securizand a 5-a pozitie la clasa QUAD. Cea mai...

Citeste mai mult