Noul Superbike de top de la BMW isi pierde farurile asimetrice distinctive la innoirile anului 2018

Noul Superbike de top de la BMW isi pierde farurile asimetrice distinctive la innoirile anului 2018

07.08.2017

În 2010 lumea era un loc diferit. Motocicletele japoneze sport au dominat piața. Apoi a venit momentul in care BMW și-a lansat atacul pe piața Superbike, și de atunci nimeni nu a mai avut nici o idee despre ceea ce urma sa se întâmple.

Bine, poate că este cam prea hiperbolic, dar nu există nici o îndoială că BMW a declansat o furtună pe piata motocicletelor și a forțat producătorii japonezi să ia atitudine in fata unei asemenea concurente.

Și acum se pare ca lucrurile se repeta...

BMW S1000RR 

Potrivit publicatiilor de specialitate, noul S1000RR va fi complet reconstruit de la partea de jos in sus - motorul pare sa fie mai mic (dar poate nu si capacitatea sa), este finisat si gata si furcile sunt noi. În timp ce ampatamentul pare să fie identic, întreaga configurație pare a fi mult mai compactă decât modelul actual din showroom-uri.

eicma show 

Alte modificări notabile ar fi un tablou de bord TFT plin de culoare alături de gadgeturile obișnuite, dar cea mai mare schimbare vizuală pe care o vedem aici... Farurile asimetrice cu aspect atât de ciudat, care au oferit BMW-ului un aspect unic pe drumuri, par să nu mai existe.

eicma 2018 

Timpul va confirma aceste aspecte. Ne asteptam la o dezvaluire completa abia la show-ul EICMA din Milano in luna noiembrie.

Te-ar putea interesa si:

Pachetul de servicii KTM la 2024 ISDE

Dupa succesul din anii anteriori pe circuit, KTM extinde din nou Pachetul de Service ISDE pentru raceri. 2024 FIM International 6 DAYS Enduro (ISDE) va avea loc pe teritoriul de acasa al lui Josep Garcia, in orasul de nord-vest Silleda, Spania, intre...

Citeste mai mult