Noul Can-Am DS450 - un quad pregatit pentru curse

Noul Can-Am DS450 - un quad pregatit pentru curse

14.02.2014

"Can-Am DS450" este un ATV Bombardieragil care va va rasplati cu o experienta unica de fiecare data cand veti urca in saua lui. In centrul quad-ului sta un cadru din aluminiu fata suduri care gazduieste un motor de 449.3 cc, cu un singur cilindru, racit cu lichid, DOHC, cu 4 valve, iar modelul transfera puterea la roti prin intermediul unei transmisii cu 5 viteze. Pe langa acestea, "Can-Am DS450" mai este dotat cu suspensii si frane performante care ii permit sa se descurce de minune pe orice traseu v-ati putea imagina.

Modelul aduce:

- motor Rotax 4-tec 449 cc, de 45.3 cai putere, racit cu lichid
- raport putere la greutate best in class
- transmisie manuala cu 5 viteze
- sistem de injectie EFI cu clapete de acceleratie de 46mm
- cadru din aluminiu Altec twin pyramidal
- suspensie spate R-type cast-aluminium swingarm
- suspensie fata R-type forged aluminium double A-Arm
- amortizoare Kayaba HPG
- faruri detasabile
- aripi care pot fi interschimbate
- grila a radiatorului inspirata din curse
- sa cu o inaltime de 33 inci cu low profile
- manevrabilitate precisa
- lant de curse O-ring

Performanta best-in-class – proiectat pentru curse, motorul Rotax 4-TEC 450, racit cu lichid, cu un singur cilindru, in 4 timpi, are tot ce ii trebuie pentru a va scoate din anonimat.

Raport putere/greutate de neegalat – Can-Am DS450 ofera un cadru din aluminiu fara suduri ALTEC si un motor puternic Rotax care in combinatie aduc cel mai bun raport putere/greutate din clasa 450 a quad-urilor sport. Combinat cu alte inovatii care reduc greutatea si centralizeaza masa, este de neegalat in clasa sa.

Transmisie pregatita pentru curseCan-Am DS450 este dotat cu o transmisie manuala cu 5 viteze pregatita pentru competitii. Ofera de asemenea un ambreiaj heavy-duty si 9 placi de frecare cu mechanism Direct Link.

Injectie de combustibil eficienta - sistemul Electronic Fuel Injection cu o clapeta de 46mm, CPU de 16 biti si o viteza de 32 MHz distribuie eficient combustibilul la motor, rezultand mai multa putere si incredere.

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO si Aspar Racing Team concureaza la Moto2 si Moto3 in albastru, negru si fucsia

In 2023, CFMOTO a cucerit doua podiumuri, iar pentru 2024, obiectivele sunt si mai ambitioase: sa lupte pentru victorii si podiumuri cu ajutorul lui Jake Dixon si al lui Izan Guevara in Moto2 si alaturi de David Alonso si Joel Esteban in Moto3.  ...

Citeste mai mult