CFMOTO, evolutie spectaculoasa la Balkan Offroad Rallye 2022

CFMOTO, evolutie spectaculoasa la Balkan Offroad Rallye 2022

01.10.2022

CFMOTO Thunder Racing Team a avut o evolutie spectaculoasa in cadrul Balkan Offroad Rallye 2022, ocupand locul II pe podium. A fost de la inceput pana la sfarsit un candidat redutabil pentru podium, la categoria ATV. 
In ultima zi a raliului, cele doua ATV-uri CFMOTO, model CFORCE 1000, s-au batut de la egal la egal cu Polaris si Can-Am. 
In clasamentul dinaintea zilei de joi, cei doi piloti ai CFMOTO THUNDER RACING TEAM veniti din Lituania ocupau primele doua locuri, dar dupa cum au declarat si ei a fost prea devreme pentru a sarbatori. Inainte de ziua intrecerii finale, cei doi se aflau in primele 5 locuri.

Adomas Gancierius - rider CFMOTO CFORCE:
,,Privelistile sunt extraordinare aici in Romania, iar sectiunile de viteza periculoase, mai ales datorita vremii ploiase si cu ceata”. 
30 septembrie a fost ultima zi a editiei a 10-a Balkan Offroad Rallye si odata cu terminarea ei, se fac publice rezultatele finale ale raliului, dar si castigatorii intregului sezon.

CFMOTO Romania saluta CFMOTO Thunder Racing Team pentru intreaga sa evolutie pe parcursul acestei curse! 

Antanas Kanopkinas - rider CFMOTO CFORCE
,,Rezultatele sunt placute. Putin peste un minut intre participanti, imi plac foarte mult aceste conditii. Moloz, stanci, coborari si urcari abrupte, trasee intre copaci.’’

--------

Raliul Balkan Offroad a revenit pe scena internationala motorsport dupa doi ani, fiind gazduit de aceasta data in Romania, dupa ce a avut loc timp de 9 ani in Bulgaria. Evenimentul sportiv desfasurat intre 25-30.09.2022 marcheaza a 10-a editie si reprezinta o etapa a Raliului Breslau, fiind cea mai mare cursa de Cross Country si Extreme dedicata ATV-urilor, SSV-urilor, masinilor si motocicletelor. Organizatorii (RBI Sport) au pregatit concurentilor o editie „Dracula” care s-a disputat in frumoasa zona muntoasa din Transilvania. De fapt, evenimentul in sine a fost ca o intoarcere la origini, prima editie a cursei din 2011 avand loc tot in Romania, tara recunoscuta pentru traditia sa motorsport si off-road. In comparatie cu Raliul Breslau din Polonia, concurentii la Balkan Offroad au avut de-a face sezonul acesta cu terenuri foarte diferite, salbatice si care i-au solicitat la maxim.

Competitia a debutat la Sighisoara, care e pe lista UNESCO, marele final avand loc in orasul istoric Alba Iulia. Au luat startul 120 vehicule de curse din toate clasele - motociclete, ATV-uri, SSV-uri si masini. Traditional, sunt 3 categorii - Cross Country (toate clasele), Extreme (masini) si Discovery (toate clasele).

In aceasta cursa, nu viteza este neaparat cea mai importanta, cat aptitudinile de navigatie pe terenurile dinamice din Transilvania. Traseul pentru Cross Country se intinde pe 1400 km, cu mai mult de 1000 km contracronometru. S-au inscris participanti din mai multe tari: Franta, Estonia, Austria, Republica Ceha, Italia, Ungaria, Germania, Olanda, Belgia, Polonia, Lituania, Letonia, Bulgaria, Elvetia, Kazakhstan, Ungaria si din tara gazda, Romania.

In penultima zi de curse, ziua a 4-a, concurentii au avut parte de o schimbare de scenariu, traseul de parcurs ajungand in zona Carpatilor de Sud, in apropiere de Transalpina, cel mai inalt drum pavat din Romania, cu peisaje care iti taie respiratia.

Te-ar putea interesa si:

RACE TO HELL 21 - 25 februarie 2023

ATH Racing Team Romania, castigatorii ultimelor doua editii ale concursului RACE TO HELL 2023 revin in forta! Baietii nostri au pus gand si trofeului editiei din acest an din Italia (langa Florenta). Se anunță rideri din 20 de tari si in jur de 100...

Citeste mai mult