2014 Kawasaki KLR650 New Edition

2014 Kawasaki KLR650 New Edition

11.03.2014

"Kawasaki KLR650" este pe piata de ceva timp si si-a facut debutul in 1987. De atunci, motocicleta a fost constant imbunatatita si noua editie Kawasaki KLR650 are tot ce ii trebuie pentru a concura cu succes cu rivalii sai. Pretul sau relativ redus, versatilitatea si constructia durabila o fac prima alegere pentru multi rideri in cautarea aventurii si performantele sale atat pe sosea cat si in offroad o fac alegerea potrivita in multe situatii.

Inima motocicletei este motorul de 651cc, in 4 timpi, DOHC, cu 4 valve cu un singur cilindru care este legat de o transmisie cu 5 viteze. Printre caracteristicile oferite de Kawasaki KLR 650 New Edition se numara o sa noua, un panou de instrumente montat pe cadru si un output de 17 amperi oferit de alternator.

Kawasaki KLR650 New Edition este o motocicleta dual purpose capabila care poate duce rider-ul oriunde, atat pe sosea cat si in off-road. Imbunatatita cu arcuri de suspensie cu o rata mai mare si amortizare mai buna, KLR650 acum ofera mai mult calm si putere atunci cand este condus agresiv pe drumuri laturalnice intortocheate. Saua noua este mai ingusta in partea din fata pentru a ajunge mai usor la sol si mai lata in partea din spate pentru a creste manevrabilitatea si confortul. Modelul se diferentiaza de asemenea de predecesorii sau printr-un nou pachet grafic atractiv. Toate aceste calitati se aduna pentru a face modelul un partener de aventura capabil indiferent de conditiile de drum.

Motorul puternic al lui KLR650 cu un singur cilindru, de 651cc, in 4 timpi ofera un cuplu puternic si suficienti cai putere pentru a propulsa aceasta motocicleta pe orice drum iar eficienta la turatii joase si raspunsul liniar al acceleratiei maximizeaza tractiunea pe orice tip de teren, asa ca orice situatie, de la explorarea mediului off-road pana la traficul de varf prin oras, poate fi gestionata cu aceeasi eficienta.

Caracteristicile cheie ale modelului sunt urmatoarele:

- motorul durabil de 651cc cu un singur cilindru produce putere suficienta pentru orice traseu
- arcurile suspensiei fata si spate si amortizarea reculului ofera o platforma mai stabila
- saua noua imbunatateste manevrabilitatea si confortul
- parbrizul ergonomic deviaza vantul si reduce rezistenta la inaintare
- rezervorul de combustibil de 23 litri permite calatorii mai lungi
- raftul spate pentru transport ofera suficient spatiu pentru bagaje
- furca telescopica de 41mm ofera performanta excelenta pe sosea si in off-road
- suspensia spate ajustabila Uni-Trak ofera o cursa ampla si un bun control al motocicletei
- franele cu doua pistoane fata si cu un piston spate asigura o oprire puternica si in siguranta

ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

CCR permite posesorilor de permise categoria B sa conduca motociclete de 125 cc

DECIZIE ASTEPTATA extrem de asteptata. Astazi, Curtea Constitutionala a Romaniei a decis permiterea posesorilor de permise categoria B sa conduca anumite tipuri de motociclete, cu transmisie automata, cu cilindree maxima de 125CC si putere maxima de ...

Citeste mai mult