2014 Honda Stateline

2014 Honda Stateline

10.03.2014

"Honda Stateline" este o motocicleta eleganta proiectata special pentru calatorii lungi. Este dotata cu un motor performant de 1312cc V-twin, racit cu lichid, SOHC, cu trei valve per cilindru. Motorul este imperecheat cu o transmisie cu 5 viteze. Viteza motocicletei este controlata de un set de frane fata si spate care pot fi combinate cu un sistem ABS optional.

Odata la bord, esti intampinat de o sa joasa, instrumente moderne montate pe rezervor si suporturi de picioare confortabile. Motocicleta ruleaza pe anvelope late, low-profile care au fost alese special pentru o buna manevrabilitate. Merita de asemenea mentionat ca anvelopele sunt montate pe jante cu 5 spite. Honda Stateline este de asemenea echipata cu un disc de 336mm cu etrier twin-piston fata si un disc de 296mm cu etrier single-piston spate.

Pregateste-te sa fii in centrul atentiei

Prima data cand o vei vedea, Honda Stateline iti va capta atentia definitiv. Va atrage cu siguranta privirile tuturor oriunde o vei duce. Asta se datoreaza liniilor sale clasice, stilului retro-progresiv, cilindrilor negri care inconjoara acel motor masiv de 1312cc V-twin si profilului sau lung perfect accentuat cu un design deosebit. Pana la urma, nu conteaza motivul ci efectul: o motocicleta care arata grozav si functioneaza la fel si pe care vei vrea sa o scoti la o tura orice ar fi.

Motor performant – cu motorul sau de 1312cc V-twin la 52 grade, Honda Stateline ofera cuplu puternic in turatii joase si medii si o evacuare cu un sunet pe care-l veti indragi inca de la inceput.

Stilul clasic intalneste modernul – vitezometrul proiectat special are locul intr-un suport special montat pe rezervor, intr-o nacela. Te va face sa zambesti de fiecare data cand te vei uita la el, datorita stilului deosebit, specific pentru acest model.

Frane performante – Honda Stateline vine dotata cu discuri de frana fata si spate si cu optiunea Anti-Lock Brake System (ABS). Aceasta asigura o putere de franare buna, ideala in orice conditii dificile de drum.

Un model cu dotari complete – design-ul clasic, retro-progresiv intalneste ingineria de ultima generatie Honda. Modelul ofera un ghidon custom pullback, un design deosebit pentru partea din fata si un cadru curbat – cu un motor racit cu lichid, cu injectie de combustibil si 1312cc V-twin optimizat sa ofere un cuplu si putere pentru orice tip de traseu. Adaugati frane pe disc fata si spate si ABS optional si obtineti o motocicleta splendida atat pe dinafara cat si pe dinauntru.

Stil retro-progresiv – ca si modelele Sabre si Fury, "Honda Stateline", cu aspectul sau de dragster, motorul puternic V-twin si aripile lungi, cu un design special, este una dintre cele mai autentice si radicale ca stil motociclete produse vreodata de Honda.

Instrumente montate pe rezervor – parte din look-ul special al motocicletei vine din montarea instrumentelor de bord intr-o nacela moderna pe rezervor, economisind spatiu in zona ghidonului in timp ce va ofera toate informatiile de care aveti nevoie.

Injectie programata de combustibil (PGM-FI) – sistemul de injectie combustibil programanta va ofera pornire la prima cheie in diminetile reci si la altitudine inalta si performanta optima in orice conditii de rulare.

Sa joasa – cu o inaltime de numai 68 cm, saua modelului Honda Stateline lata, dintr-o singura bucata si adanca nu numai creste nivelul de confort, dar contribuie de asemenea la stilul clasic.

Aripi cu un design special – aripile lungi si acoperitoare sunt moderne si au un aspect clasic. Aceasta combinatie intre clasic si modern reprezinta noul Honda Stateline intru totul.

Anvelope late, low-profile – anvelopele performante ale lui Honda Stateline fac mai mult decat sa arate bine – ele sunt baza pentru manevrabilitatea excelenta a motocicletei – exact ceea ce v-ati astepta de la un cruiser Honda.

Jante cu 5 spite cu finisare argintie – sunt stilate, usor de curatat si contribuie la look-ul special al lui Honda Stateline.

Frane pe disc fata si spate cu ABS optional - un singur disc de 336mm cu etrier twin-piston fata si un singur disc de 296mm cu etrier single-piston spate asigura o putere optima de franare in orice conditii.

Axul central – este silentios, curat si a fost integrat in mod unic in design-ul general.

ATVROM - importator motociclete Aprilia, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha

Te-ar putea interesa si:

CFMOTO Aspar Team castiga Marele Premiu al Qatar-ului!

Pilotul CFMOTO Aspar Team a devenit primul lider Moto3 dupa turul final in care a reusit sa depaseasca cinci concurenti pentru a-si adjudeca victoria.  DAVID ALONSO, CAMPION MOTO3 - Riderul CFMOTO Aspar Team castiga Marele Premiu al Qatar-ului...

Citeste mai mult