Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Ski-Doo Freeride 850 E-TEC Turbo R 146 '24

Referinta: VKRC
Ski-Doo Freeride 850 E-TEC Turbo R 146 '24

Descriere

Ski-Doo Freeride 850 E-TEC Turbo R 2024 duce distractia pe trasee montane cu zapada inalta la urmatorul nivel datorita echiparii cu un motor supraalimentat Rotax in 2 timpi pe injectie directa E-TEC. Acest snowmobil beneficiaza de pornire SHOT, suspensii moderne si franare superioara in orice conditii la pilotare. Snowmobilul Freeride 850 E-TEC Turbo R cu senila 146 x 15 x 2.5 inch PowderMax permite, optional, dotarea cu display touch color de 10.25 inch cu BRP Connect.

Cele mai importante caracteristici ale pachetului consta in echiparea cu platforma inovatoare REV Gen5, suspensia spate tMotion X, faruri LED premium de inalta performanta, caroserie mai ingusta, suspensia fata RAS 3, amortizoare KYB Pro 40 EA-3, sa compacta si usoara conceputa pentru riding prin zapada adanca, skiuri Pilot DS 4 si sistem de monitorizare a curelei.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax 850 E-TEC Turbo R, supraalimentat, 2 cilindri, 849cc, racire cu lichid, 2 timpi, eRAVE
  • injectie directa E-TEC cu injectoare aditionale
  • cutie QRS Vent Plus, ambreiaj pDrive cu clickere
  • rezervor 36 litri
  • suspensie fata RAS 3, cursa 215 mm / 8.5 inch
  • suspensie spate tMotion X, cursa 258 mm / 10.2 inch
  • amortizor fata KYB Pro 40 EA-3 w / arc usor
  • amortizor central KYB Pro 40 EA-3 w / arc usor 
  • amortizor spate KYB Pro 40 EA-3
  • skiuri Pilot DS 4
  • senila PowderMax 146 x 15 x 2.5 inch 
  • platforma REV Gen5
  • sa compacta si usoara pentru pilotare prin zapada inalta
  • ghidon din aluminiu in forma de U cu carlige J si maner jos
  • inaltator 120 mm/ 4.7 inch
  • pornire SHOT
  • marsarier RER
  • sistem de franare Brembo
  • manere si acceleratie standard
  • display digital 4.5 inch
  • optional: ecran touchscreen 10.25 inch
  • parbriz optional
  • bumpere fata si spate standard.

Culoare Neo Mint.

Pretul afisat este pentru modelul standard.

Pretul pentru varianta Ski-Doo Freeride 850 E-TEC Turbo R 146 '24 cu optiunea 10.25-in Color Touchscreen Display este de 19845 EUR + TVA

Snowmobil Ski-Doo de vanzare si in rate / leasing. 

FERMA

Istoria BRP Ski-Doo

Ski-Doo este un nume bine cunoscut pentru snowmobile produse de Bombardier Recreational Products, care a fost anterior parte a Bombardier Inc. înainte de desprinderea sa. Brandul personal de snowmobile Ski-Doo are un statut atât de iconic, în special în Canada, încât a obținut locul 17 pe lista celor mai mari invenții canadiene realizate de CBC în 2007. În plus, Ski-Doo oferă propria sa gamă de costume pentru snowmobile.

Primul Ski-Doo a fost lansat în 1959, o invenție revoluționară creată de Joseph-Armand Bombardier. Numele inițial a fost Ski-Dog, dar o eroare tipografică într-un pliant Bombardier a transformat-o în Ski-Doo. După ce a recunoscut această eroare, Bombardier a considerat-o o întorsătură fericită, crezând că nu numai că suna bine, dar era și distinctivă și ușor de înregistrat ca marcă pentru vehiculul său.

Primele modele Ski-Doo au câștigat popularitate în rândul misionarilor, vânătorilor, prospectorilor, topografilor și altor persoane care aveau nevoie de un transport fiabil în zone îndepărtate și acoperite de zăpadă. Cel mai mare succes al snowmobile-ului a venit din partea entuziaștilor sportivi, un segment de piață care a deschis calea pentru producția de masă a snowmobile-urilor. Această popularitate a dus la termenii "skidoo" (uneori scris ski-doo) și verbul "skidooing" (sau ski-dooing) devenind o terminologie generică recunoscută pe scară largă pentru snowmobile în mare parte din Canada.

În 1967 și 1968, snowmobile-urile Ski-Doo au jucat un rol semnificativ în prima expediție terestră incontestată care a ajuns la Polul Nord, condusă de Ralph Plaisted, care l-a inclus pe Jean-Luc Bombardier, chiar de la Bombardier. Ei au reușit să ajungă la pol pe 19 aprilie 1968.

La începutul anului 2016, Ski-Doo a anunțat lansarea unei noi serii complete de snowmobile cu fuziune de motor/șasiu, majoritatea având motoare în două timpi cu 800cc, special concepute pentru snowmobilele moderne. Compania a anunțat apoi că modelele lor din anul 2017 vor fi echipate cu un motor de 850cc cunoscut sub numele de Rotax 850 E-Tec. Acest motor a fost reproiectat împreună cu un nou șasiu, îmbunătățind agilitatea și reacția snowmobile-ului. Ski-Doo a denumit această combinație inovatoare de șasiu/motor "Gen-4" și a lansat-o în diferite modele, precum Summit, MXZ și Renegade.

Astăzi, Ski-Doo continuă să lanseze anual noi modele de snowmobile, menținând tradiția companiei de inovație, performanță și versatilitate. La șaptezeci de ani după invenția snowmobile-ului, Ski-Doo rămâne o prezență puternică în vânzări, cotă de piață și popularitate în rândul consumatorilor.

Test RideContact