Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Ski-Doo Backcountry Adrenaline 600R E-TEC '24

Referinta: UJRE
Ski-Doo Backcountry Adrenaline 600R E-TEC '24

Descriere

Ski-Doo Backcountry Adrenaline 600R E-TEC 2024 este un snowmobil crossover cu numeroase featuri care il recomanda pentru pilotare on si off-trail. Este construit pe platforma de ultima ora REV GEN5 si vine inzestrat cu un pachet de amortizoare KYB de inalta calitate, la care se adauga suspensia spate cMotion X si faruri LED de inalta performanta. 

Caracteristici tehnice: 

  • motor Rotax 600R E-TEC, racit cu lichid, 2 timpi, eRAVE, 2 cilindri, 599.4 cc, injectie directa E-TEC
  • ambreiaj pDrive cu clickere
  • QRS Vent
  • pornire electrica
  • suspensie fata RAS X, cursa 220 mm 
  • amortizoare fata, spate si central KYB 36
  • suspensie spate cMotion X, cursa 258 mm 
  • platforma REV GEN5
  • faruri LED de inalta performanta
  • skiuri Pilot DS 2
  • sa Trail ingusta
  • ghidon aluminiu tip U cu carlige J si aparatori de maini transparente
  • inaltator ghidon 120 mm
  • marsarier RER
  • sistem de franare Brembo
  • acceleratie si manere incalzite standard
  • senila PowderMax 146 x 16 x 2.0 inch
  • parbriz jos 
  • bumpere fata si spate standard
  • display digital 4.5 inch. 

Culoare: Negru

Snowmobil BRP Ski-Doo de vanzare. Disponibil rate / leasing

BUY-BACK

Istoria BRP Ski-Doo

Ski-Doo este un nume bine cunoscut pentru snowmobile produse de Bombardier Recreational Products, care a fost anterior parte a Bombardier Inc. înainte de desprinderea sa. Brandul personal de snowmobile Ski-Doo are un statut atât de iconic, în special în Canada, încât a obținut locul 17 pe lista celor mai mari invenții canadiene realizate de CBC în 2007. În plus, Ski-Doo oferă propria sa gamă de costume pentru snowmobile.

Primul Ski-Doo a fost lansat în 1959, o invenție revoluționară creată de Joseph-Armand Bombardier. Numele inițial a fost Ski-Dog, dar o eroare tipografică într-un pliant Bombardier a transformat-o în Ski-Doo. După ce a recunoscut această eroare, Bombardier a considerat-o o întorsătură fericită, crezând că nu numai că suna bine, dar era și distinctivă și ușor de înregistrat ca marcă pentru vehiculul său.

Primele modele Ski-Doo au câștigat popularitate în rândul misionarilor, vânătorilor, prospectorilor, topografilor și altor persoane care aveau nevoie de un transport fiabil în zone îndepărtate și acoperite de zăpadă. Cel mai mare succes al snowmobile-ului a venit din partea entuziaștilor sportivi, un segment de piață care a deschis calea pentru producția de masă a snowmobile-urilor. Această popularitate a dus la termenii "skidoo" (uneori scris ski-doo) și verbul "skidooing" (sau ski-dooing) devenind o terminologie generică recunoscută pe scară largă pentru snowmobile în mare parte din Canada.

În 1967 și 1968, snowmobile-urile Ski-Doo au jucat un rol semnificativ în prima expediție terestră incontestată care a ajuns la Polul Nord, condusă de Ralph Plaisted, care l-a inclus pe Jean-Luc Bombardier, chiar de la Bombardier. Ei au reușit să ajungă la pol pe 19 aprilie 1968.

La începutul anului 2016, Ski-Doo a anunțat lansarea unei noi serii complete de snowmobile cu fuziune de motor/șasiu, majoritatea având motoare în două timpi cu 800cc, special concepute pentru snowmobilele moderne. Compania a anunțat apoi că modelele lor din anul 2017 vor fi echipate cu un motor de 850cc cunoscut sub numele de Rotax 850 E-Tec. Acest motor a fost reproiectat împreună cu un nou șasiu, îmbunătățind agilitatea și reacția snowmobile-ului. Ski-Doo a denumit această combinație inovatoare de șasiu/motor "Gen-4" și a lansat-o în diferite modele, precum Summit, MXZ și Renegade.

Astăzi, Ski-Doo continuă să lanseze anual noi modele de snowmobile, menținând tradiția companiei de inovație, performanță și versatilitate. La șaptezeci de ani după invenția snowmobile-ului, Ski-Doo rămâne o prezență puternică în vânzări, cotă de piață și popularitate în rândul consumatorilor.

Test RideContact