Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Lynx Xterrain STD 600R E-TEC '24

Referinta: SDRD
PRECOMANDA
Lynx Xterrain STD 600R E-TEC '24

Descriere

BRP Lynx Xterrain STD 600R E-TEC 2024 este un snowmobil crossover conceput pentru aventuri de neuitat pe trasee montane, ideal ca partener pe trasee solicitante in conditii de zapada moale. Suspensia spate PPS²-DS+ si amortizoarele de inalta calitate KYB 36 asigura control maxim la pilotarea agresiva. Motorul potent Rotax 600R E-TEC livreaza putere din plin pentru o doza sanatoasa de adrenalina. Pachetul este completat de senila 406 x 3 705 x 51 mm  PowderMax, display digital 4.5 inch, rezervor de capacitatet 37 L. 

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax 600R E-TEC, racire cu lichid, 2 cilindri, 599.4cc, 2 timpi, 3-D R.A.V.E.
  • rezervor 37 litri
  • QRS, pDrive cu clickere
  • sistem franare - frana hidraulica
  • suspensie fata LFS+
  • suspensie spate PPS²-DS+
  • amortizor fata KYB 36
  • amortizor central KYB 36
  • amortizor spate KYB 36
  • cadru Radien²
  • skiuri Blade DS+
  • sa Sport, 1-up
  • senila 406 x 3 705 x 51 mm PowderMax
  • ghidon din otel in forma de U cu carlige si maner jos
  • inaltator ghidon 145 mm
  • pornire electrica si manuala
  • marsarier RER
  • acceleratie si manere incalzite standard
  • parbriz jos
  • radiator de aer cu ventilator
  • port USB in compartimentul fata
  • doua perechi de atasamente LinQ
  • display digital 4.5 inch.

Culoare: Evo Red / Black.

Snowmobil BRP Lynx de vanzare. Disponibil rate / leasing

FERMA

Istoria BRP Lynx

Povestea Lynx a început în 1968 în Kurikka, Finlanda, când primele schițe ale unui nou tip de snowmobil au fost realizate, ducând la fabricarea primelor sănii. Puțini știau atunci că un nou simbol se năștea. A fost un moment crucial, deoarece distribuitorul finlandez de snowmobile a fost prezentat cu un prototip de snowmobil. Inițial sceptica, echipa de cercetare și dezvoltare a rămas determinată să dovedească contrariul. Obiectivul lor? Să asigure durabilitatea maximă. Pentru dezvoltatori, calitatea era o chestiune de onoare. Primul prototip Lynx AS 50 a fost testat într-o mlaștină în timpul verii, simulând condiții de zăpadă. Scopul era să testeze snowmobilul timp de două luni; dacă trecea testul, vânzările ar fi început în toamnă.

Lynx AS 50 a devenit primul snowmobil din industrie cu o bandă de rulare lată de 500 mm. O producție de 50 de unități a început, toate vândute în Finlanda în 1968. În anul următor, Lynx a lansat modelele L-20, L-30 și L-40, marcând începutul exporturilor către Suedia și Norvegia. Încă de la început, Lynx a fost cunoscut pentru inovațiile sale. În 1970, Lynx 40 J a introdus primul snowmobil cu suspensie articulată spate, îmbunătățind performanța în zăpada adâncă. Continuând să inoveze, Lynx a lansat în 1972 prima transmisie cu două viteze și marșarier într-un snowmobil cu o singură bandă de rulare. Primii clienți au inclus crescători de reni din Laponia și fermieri din sudul Finlandei, iar modelele precum Lynx 535 și 635 sunt încă utilizate astăzi, demonstrând fiabilitatea și designul atemporal al brandului.

Până la sfârșitul anilor '70, Lynx câștigase o reputație pentru snowmobilele sale utilitare durabile. Cu toate acestea, pilotul de motocross Pauli Piippola a declanșat o nouă direcție, exprimându-și interesul pentru cursele de snowcross cu un snowmobil Lynx. El, împreună cu alți entuziaști, Esa Kolppanen, Juhani Tapio și Erik Ahmasalo, au început să modifice un snowmobil utilitar cu bandă îngustă pentru curse. Pasiunea lor era atât de mare încât aproape că nu își luau zile libere, indiferent de salariu. Eforturile lor au dat roade atunci când Piippola a câștigat prima cursă în 1983, marcând începutul numeroaselor victorii Lynx în competiții.

Începutul anilor '80 a adus alte inovații, inclusiv lansarea în 1980 a Lynx GLX Finlandia, primul snowmobil cu bandă lată și suspensie spate cu cadru de alunecare. Această inovație a continuat cu modelul GL 3900 din 1981 și cu GLX 5900 din 1983, un snowmobil revoluționar, care a combinat caracteristici utilitare și de agrement. Echipat cu suspensie modernă cu cadru de alunecare, o bandă lungă și lată și motorul puternic Rotax 503, "Fiftynine" a devenit o senzație în întreaga Scandinavie, stabilind standardul pentru snowmobilele cu bandă lată.

Succesul snowmobilului de curse Lynx a crescut cererea pentru un snowmobil recreativ de tip trail sport, ducând la crearea unor modele inovatoare, cum ar fi GLS 3300, lansat în 1985. Deși nu era cel mai puternic snowmobil, calitatea și performanța sa în ceea ce privește condusul l-au făcut preferatul multora. Având suspensie frontală independentă și ergonomie orientată către pilot, epoca snowmobilelor de tip trail sport Lynx a început.

În 1988, Lynx a introdus transmisia revoluționară Syncro, care permitea schimbarea vitezelor la viteză redusă - o inovație majoră pentru utilizarea utilitară. Această transmisie a fost implementată pe diverse modele, inclusiv snowmobile utilitare cu bandă îngustă, precum Lynx GL 3900, GL 250 și GL 360. Aceste modele au câștigat o reputație solidă printre crescătorii de reni și alți utilizatori profesioniști, înainte de lansarea Forest Fox în 1995, unul dintre cele mai longevive modele din istoria Lynx. Modelele Ranger și Ranger King au adus o abordare recreativă și de touring în lineup-ul din anii '90.

Anii '90 au marcat o extindere semnificativă pentru Lynx. Denumirea de model Rave a apărut pentru prima dată în 1990, odată cu modelul GLS 3800. Introducerea platformei Cobra în 1992 a adus motoare puternice Rotax și modele de succes precum Cobra Enduro și Cobra Racing. Modelele de touring precum Cobra Touring și Grand Touring au oferit un confort de neegalat și performanță în era de aur a snowmobilelor de tip 2-up touring.

Odată cu noul mileniu, Lynx a avansat în ceea ce privește ergonomia pilotului și inovația. Freeriding-ul a devenit popular, iar Lynx și-a găsit locul pe această nișă. După ce a sărbătorit cea de-a 30-a aniversare în 1998, Lynx a introdus platforma G-Type, cunoscută pentru suspensia frontală verticală LVS și designul său revoluționar. În 2001, modelele de trail sport Lynx EVO, precum Rave, Enduro și Racing, au impresionat prin manevrabilitatea și calitatea lor de conducere remarcabile. La începutul anilor 2000, modelele utilitare Lynx au cunoscut îmbunătățiri semnificative prin introducerea suspensiei moderne RCG în modelele ST cu bandă lată, oferind performanțe îmbunătățite și capacitate de tracțiune. Primele modele cu motoare în patru timpi ale brandului au fost introduse în 2004, inclusiv 59 YETI și Ranger V-1000, echipate cu puternicul motor V2 Rotax de 1000 cm³.

La începutul anilor 2000, Lynx a intrat în segmentul zăpezii adânci cu modele precum Ranger Mountain, echipate cu motorul Rotax 800 HO. Debutul platformei R-EVO în 2005 a îmbunătățit ergonomia pilotului și distribuția greutății. Deși platforma a întâmpinat provocări inițiale, îmbunătățirile au fost realizate pentru anul 2006.

Contribuțiile profesioniștilor talentați și entuziaștilor au propulsat Lynx către noi culmi. Fiul lui Juhani Tapio, Janne Tapio, s-a alăturat echipei de cercetare și dezvoltare în 2005 și a ajutat la lansarea Rave RE 600 în 2007, echipat cu suspensia spate PPS, un reper important pentru snowmobilele sportive Lynx.

În 2009, lansarea Lynx Commander a marcat începutul unei noi ere pentru snowmobilele crossover cu bandă lată. Combinând puterea, versatilitatea și spiritul sportiv, Commander a devenit un best-seller în Europa. În același an, Lynx a introdus platforma REX pentru modelele sport, care dispunea de cea mai recentă tehnologie a motoarelor, inclusiv Rotax 600 E-TEC. În 2011, modelul Xtrim BoonDocker a debutat, alimentat de versiunea 800R a motorului E-TEC, deschizând calea pentru snowmobilele freeride.

În 2018, Lynx a sărbătorit cea de-a 50-a aniversare cu lansarea platformei Radien, care includea inovații precum tunelul scurt în modelul BoonDocker DS. Brandul a atins un nou reper în 2021, odată cu mult așteptata sa intrare în America de Nord, aducând experiența de conducere Lynx pentru riderii din Canada și SUA. Chiar și pe terenuri noi, Lynx rămâne fidel rădăcinilor sale finlandeze, livrând snowmobile robuste, construite cu scop, pentru cele mai dure trasee.

De la Arctica la Munții Stâncoși și dincolo, povestea snowmobilelor Lynx continuă, condusă de o pasiune pentru inovație și performanță.

Test RideContact