Compara
Alege CC
Alege Tipul
 
Yamaha SuperJet '19

Yamaha SuperJet '19


6177 EUR + TVA
Yamaha EX Sport '19

Yamaha EX Sport '19


8487 EUR + TVA
Yamaha EX DeLuxe '19

Yamaha EX DeLuxe '19


9664 EUR + TVA
Yamaha VX DeLuxe '19

Yamaha VX DeLuxe '19


10252 EUR + TVA
Yamaha VX Cruiser '19

Yamaha VX Cruiser '19


10840 EUR + TVA
Yamaha VX Cruiser HO '19

Yamaha VX Cruiser HO '19


11933 EUR + TVA
Yamaha FX HO '19

Yamaha FX HO '19


15042 EUR + TVA
Yamaha FX Cruiser HO '19

Yamaha FX Cruiser HO '19


15714 EUR + TVA
Yamaha FX SVHO '19

Yamaha FX SVHO '19


17227 EUR + TVA
Yamaha GP1800R '19

Yamaha GP1800R '19


17227 EUR + TVA
Yamaha FX Cruiser SVHO '19

Yamaha FX Cruiser SVHO '19


18068 EUR + TVA

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.

© 2019 atvrom.ro Toate drepturile rezervate