Yamaha X-MAX 400 ABS '15
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
Descriere
Pentru a va strecura prin traficul aglomerat specific orelor de varf scuterul Yamaha X-MAX 400 ABS model 2015 poate fi solutia ideala. Cu o silueta supla si o suita de caracteristici tehnice, cum ar fi cadrul cu greutate redusa, ce-l fac usor de controlat si manevrat, scuterul este animat de un motor puternic de 400cmc cuplat la o cutie automata de viteze si un sistem de transmisie pe curea. Perfect echilibrat si stabil, chiar si la viteze mari, scuterul X-MAX 400 este mijlocul de transport potrivit pe strazile intesate de automobile ale oraselor.
Specificatii:
Are o acceleratie puternica si este foate rapid
Prezinta un echilibru ideal intre stil, performanta si functionalitate
Este cel mai usor si mai compact scuter din clasa sa
Este foarte stabil la viteze mari
Componente externe de calitate superioara
Sistem avansat de injectie combustibil ce asigura un raspuns bun si un consum optim
Transmisie pe curea
Cutie de viteze automata
Suspensii performante pentu confort si manevrabilitate
Inaltime sa de 785mm pentru o pozitie de pilotare naturala
Rezervor de combustibil de 14 litri, autonomie sporita
Scuter de vanzare si in rate.
Se asigura 2 ani garantie si livrare gratuita in toata tara.
Istoria Yamaha
Despre Yamaha
In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.
Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.
In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.
In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000 GT.
Modelul de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.