Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha NMAX 155 ABS '18

Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Yamaha NMAX 155 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Yamaha NMAX 155 ABS 2018. Fiabilitate, versatilitate și eficiență, acestea sunt atuurile principale ale modelului Yamaha NMAX 155, un scuter proiectat pentru a vă ajuta să depășiți cu brio provocările zilnice ale mediului urban. Motorizarea modernă și eficientă de 155cc livează o putere optimă de 15cp și o accelerație ideală pentru a vă putea strecutra cu ușurință prin ambuteiaj. Suspensiile optimizate oferă un grad sporit de stabilitate și o manevrabilitate crescută, ideale pentru obstacolele orașului, iar sistemul de fârnare precis calibrat cu sistem ABS vă va ajuta întotdeauna să evitați situațiile limită. Șasiul compact și caroseria dinamică oferă un plus de agilitate, șaua lungă plată oferă un confort sporit atât pilotului cât și pasagerului, iar spațiul de depozitare generos vă va permite să transportați oriunde bagajele de care aveți nevoie. Toate aceastea însumează un model remarcabil de scuter Yamaha, un partener de încredere pentru cei care vor să străbată șoselele orașului în stilul lor propiu și să transforme corvoada drumurilor zilnice în călătorii placute și distractive.

- motor Blue Core, monocilindric, 4 timpi, răcit cu lichid, SOHC, 4 supape, 155cc, 15cp
- injecție pe carburant 
- pornire electrică
- cutie de viteze automată 
- transmisie pe curea trapezoidală 
- capacitate rezervor 6.6L
- consum redus de 2.4L/100km
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 100 mm
- suspensie spate cu basculă, cursă 90 mm 
- frâne hidraulice pe 1 disc, față/spate 230 mm
- sistem ABS standard
- compatibil EU4
- șasiu compact
- caroserie aerodinamică sportivă, cu şa lungă, plată
- interior larg, cu spaţiu mare pentru picioare
- spaţiu de depozitare generos pentru o cască integrală
- roţi de 13" cu pneu spate cu secţiune de 130
- LED-uri şi afișaj LCD

 

Scuter Yamaha cu 2 ani garanție.

Scuter Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.