Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Vespa GTS Touring 125 '22

Referinta:
Vespa GTS Touring 125 '22
Vespa GTS Touring 125 '22
Black Friday

Descriere

Colectia de scutere Vespa GTS Touring este construita pentru calatorii urbane, dar si in afara orasului. Modelul Vespa GTS Touring 125 este dotat cu o motorizare eficienta iGet de de 124.7cc, capabila de 14.2cp cu o eficienta ridicata a utilizarii combustibilului - acest lucru este garantat de tehnologia i-Get (i-Green Experience Technology) care pe langa faptul ca ofera un consum de 41Km/l, limiteaza cantitatea de CO2 eliberata in atmosfera pentru a contribui la efortul de salvare a mediului inconjurator. Confortul si siguranta pilotului si al pasagerului sunt importante pentru inginerii Vespa, iar din acest motiv, acest scuter 125cc a fost inzestrat cu suspensii avansate cu arc elicoidal si amortizor hidraulic pe fata si cu amortizor dublu si arc elicoidal reglabil pe spate, alaturi de o sa cu un contur ergonomic, frane pe disc si sistem ABS. In plus, modelul de anul acesta beneficiaza de tehnologia Start and Stop care opreste automat motorul in momentul stationarii, pentru a permite repornirea acestuia la simpla eliberare a franei; rezultatul este un plus de eficienta, mai ales in traficul aglomerat unde opririle si pornirile se succeda cu frecventa ridicata. Designul elegant de factura clasica lasa loc sub sa pentru doua casti intr-un compartiment care poate fi blocat/deblocat prin telecomanda, torpedoul dispune de priza USB iar tehnologia Bike Finder va permite sa va gasiti cu usurinta scuterul in parcarile pline. Conform normelor EURO 5.

Caracteristici tehnice:

  • motor monocilindru in 4 timpi, 4 supape, 124.7cc, 14.2cp, EFI
  • tehnologia i-Get (i-Green Experience Technology) pentru eficienta, parametrii de consum si reducerea emisiilor CO2
  • tehnologia Start and Stop pentru oprirea motorului la stationare si repornirea acestuia la eliberarea franei
  • consum de 41.6km/l
  • racire cu lichid
  • pornire electrica
  • cutie de viteze CVT automata
  • suspensie fata cu brat single cu arc elicoidal si amortizor hidraulic
  • suspensie spate cu amortizor hidraulic dublu si arc elicoidal cu preincarcare reglabila in 4 pozitii
  • frana fata pe disc de otel de 220mm, control hidraulic
  • frana spate pe disc de otel de 220mm, control hidraulic
  • sistem ABS
  • pneuri tubeless
  • rezervor combustibil cu o capacitate de 7L
  • compartiment depozitare sub sa, incapator pentru 2 casti, blocabil/deblocabil prin telecomanda
  • Bike Finder
  • torpedou cu priza USB
  • sa ergonomica
  • conform cu standardul de emisii Euro5.

Acest scuter poate fi achizitionat prin Programul Rabla.

Garantie 2 ani.
Disponibil si in rate.

Istoria Vespa

Vespa este una dintre cele mai populare mărci de scutere și îmbrăcăminte din portofoliul Grupului Piaggio și, în general, la nivel mondial, recunoscută pentru designul și calitatea sa pur italiană.

Gama de produse a Grupului Piaggio cuprinde o varietate de scutere, motociclete și mopede cuprinse între 50 și 1400 cc, incluzând mărci renumite precum Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Gilera, Derbi și Scarabeo.

Colecția de mărci a Grupului Piaggio se mândrește cu unele dintre cele mai apreciate și istorice nume din industria motociclismului, inclusiv Gilera (fondată în 1909), Moto Guzzi (1921), Derbi (1922) și Aprilia, care s-a impus ca un producător de top în campionatul MotoGP și World Superbike în ultimele două decenii.

Printre scutere, remarcabila marcă Vespa a reprezentat mobilitatea individuală pe două roți din 1946. Cu peste 19 milioane de unități vândute, aceasta stă ca o dovadă a succesului comercial de durată și este unul dintre cele mai recunoscute simboluri ale stilului și inovației italiene.

Vespa este recunoscută la nivel global ca un etalon pentru stil, eleganță și tehnologie. Un adevărat ambasador al etichetei „Made in Italy”, Vespa este o marcă iubită în întreaga lume. Cu aproximativ două milioane de scutere produse în ultima decadă, se bucură de una dintre cele mai de succes perioade din istoria sa, marcată de o creștere a cotei de piață, vânzărilor și popularității.