Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki J300 SE ABS '19

Kawasaki J300 SE ABS '19
Kawasaki J300 SE ABS '19
Kawasaki J300 SE ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Scuterul Kawasaki J300 SE este dedicat celor care s-au săturat de corvoada traficului și de monotonele trasee zilnice spre muncă. De la specificațiile tehnice de top până la design-ul modern și atrăgător, acest vehicul oferă toate avantajele necesare oricărui pilot ce dorește să transforme orice drum într-o plimbare relaxantă ,făcându-se totodată remarcat pe orice drum. Motorul eficient de 300cc cu 27cp, cutia de viteze automată, rezervorul generos de 13 L, suspensiile optimizate pentru orice provocare lansată de mediul urban și frânele puternice și precise cu ABS sunt doar o parte din dotările de top ale acestui vehicul. Dacă și dumneavoastră considerați că este timpul să faceți o schimbare și sunteți în căutarea unui partener de încredere atunci scuterul Kawasaki J300 SE este opțiunea ideală. Varianta SE(ediție specială) se deosebește de cea standard printr-o schemă grafică diferită de gri metalizat cu accente verzi. 

Caracteristici standard:

- motor de 299cc 27cp, pe injecție, 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve SOHC
- frână față cu 1 disc flotant de 260mm, etrier cu 2 pistoane
- suspensie spate cu 2 amortizoare, reglabile în 5 poziții
- torpedo cu priză de 12V
- frână spate cu 1 disc flotant de 240mm, etrier cu 2 pistoane
- capac pentru contact care poate fi deschis doar cu partea din spate a cheii
- șa ergonomică, căptușită pentru confortul pilotului și al pasagerului
- scărițe pentru pasager care pot fi ridicate
- cutie de viteze automată CVT
- suspensie față cu furcă telescopică de 37mm
- stopuri cu lumini LED
- sistem ABS
- rezervor combustibil de 13L
- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru analog și ecran LCD cu ecran parcurs, ceas, nivel carburant, temperatura lichidului de răcire
- compartiment încăpător sub șa
- sistem anti-furt pentru contact
- sistem de pornire electric


Scuter Kawasaki cu 4 ani garanție

Scuter de vânzare și în rate

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.