Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia SXR 50 '23

2.588 €
(+TVA)
15.454 RON
(TVA inclus)

Calculator rate online

de la 473.50 RON lei/luna( luni ).

Descriere

Aprilia SXR 50 este primul scuter urban de cilindree mica care dispune de o serie impresionanta de featuri de confort, ofera eficienta de consum si caracterul dinamic care a consacrat brandul italian. Ajuns la a doua sa generatie, acest scuter 50cc asigura aderenta incredibila, agilitate si valoare incomparabila. Puteti considera ca Aprilia SXR 50 2023 este scuterul entry-level ideal pentru pilotii la inceput de drum care cauta un partener pentru plimbari de zi cu zi sau pentru naveta suburbana. Consum eficient, emisii reduse.

Aprilia rafineaza gama sa de scutere urbane de capacitate mica prin lansarea modelului SXR 50 aflat la a doua geenratie. Modelul de fata se remarca de la prima vedere si imbina look-ul sporty cu tehnologia de ultima ora. Detine lumini LED, instrumentar digital, conectivitate si functia start-stop.

Extrem de functional, Aprilia SXR 50 se distinge prin ergonomia imbunatatita si vine echipat cu un suport nou pentru picioare, spatiu de stocare generos in categoria sa si multe altele.

Cel mai bun pachet de iluminare in categoria 50cc. Scuterul Aprilia SXR 50 livreaza excelenta vizibilitate, in special pe timp de noapte si pentru a fi observat usor in trafic, indiferent de conditii.

Este disponibila o gama diversificata de accesorii: top box 32 litri, spatar de aceeasi culoare precum saua, covoras din cauciuc anti-alunecare, kickstand practic, protectie pentru sa waterproof, husa picior cu sistem anti-flap pentru prindere usoara.

Caracteristici tehnice:

  • motor 4 timpi 50cc i-Get, SOHC, 3 valve, racire cu aer, pe injectie 
  • lumini LED complete
  • cadru din otel tubular pentru control absolut asupra vehiculului si pentru un nivel de stabilitate de obicei regasit la scuterele din categoriile
  • superioare
  • sa de inaltime 850mm
  • garda la sol 775 mm
  • compartiment sub sa de capacitate 20 litri - perfect pentru a stoca o casca, o geanta si alte obiecte mici
  • sa stilata cu cusaturi duble
  • instrumentar avansat cu ecran LCD (viteza, nivel combustibil, temperatură motor, indicatori erori, alte date)
  • port USB
  • aparatoare de noroi frontala
  • evacuare gri glossy
  • jante 12 inch din aliaj cu design cu 5 spite
  • consum: 41,6 km/l (ciclu WMTC)
  • emisii CO2: 57 g/km
  • scheme de culoare: Power Red, Instinctive Grey, Enigma Black, Essence White.

Garantie 2 ani. Scuter Aprilia de vanzare si in rate/leasing.

ONEY

Review-uri(0 review-uri)

0

(0 review-uri)
5 stele
0
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0

0%

Review-uri pozitive

Detii sau ai utilizat produsul? Lasa-ne un review

Spune-ne parerea si da o nota produsului

Pentru a lasa un review, trebuie sa fii conectat.

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.
Test RideContact