Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia SR GT Replica 125 '24

Referinta:
Aprilia SR GT Replica 125 '24
Aprilia SR GT Replica 125 '24

Descriere

Aprilia SR GT Replica 125 este un scuter ideal pentru pilotare dinamica de zi cu zi si preia estetica atractiva care insufleteste vedeta din Campionatul MotoGP, motocicleta Aprilia RS-GP. Acest scuter „urban adventure” este un aliat versatil pentru naveta zilnica si va poarta cu aplomb prin oras si pe rute extraurbane, gratie motorului eficient racit cu lichid care reduce consumul de combustibil, dar mareste distractia la pilotare. 

Schema coloristica pe negru-mat a lui Aprilia SR GT Replica 125 este infrumusetata de grafica pe rosu cu violet. Manerul pentru pasager si spoiler-ele au finisaje tot pe negru-mat, iar logo-ul brandului este amplasat in partea laterala de jos a vehiculului. Exista posibilitatea de a adauga numerele de curse ale riderilor profesionisti Aleix Espargaro si Maverick Vinales. 

Scuterul Aprilia SR GT Replica este echipat cu un ghidon lat in stil naked. Modelul SR GT Replica 125 este alimentat de un motor 125cc capabil sa dezvolte 15 cai putere si un cuplu de 12 Nm. 

Performanta de nivel inalt se datoreaza si dotarii cu discuri ondulate si ABS, eficientizand franarea pe toate tipurile de suprafete. Pachetul este completat de anvelope noi de strada cu profil sporty, la care se adauga jante negre, cu janta pe fata avand detalii pe rosu. 

Inspirat de motocicletele enduro, SR GT Replica are o caroserie dubla cu parbriz suspendat pentru a oferi o protectie aerodinamica excelenta chiar si atunci cand navighezi prin traficul aglomerat. 

Luminile LED complete imbunatatesc vizibilitatea in conditii de lumina slaba. 

SR GT Replica este echipat cu o suspensie de diametru mai mare decat principalii sai competitori si o calibrare lunga a cursei pentru a furniza control crescut pe orice teren, confort, o pilotare usoara si siguranta. 

Caracteristici tehnice: 

  • motor 125 cc, 1 cilindru, 4 timpi, 4 supape, i-get cu sistem Start&Stop, racit cu lichid, injectie electronica, 15 CP
  • consum 2.5 l/100 km 
  • emisii CO2: 60 g/km
  • pornire electrica
  • cutie CVT
  • suspensie fata furca telescopica hidraulica ø 33 mm (cursa 120 mm)
  • suspensie spate dublu amortizor hidraulic ajustabil in preincarcare (cursa 102 mm)
  • frana fata pe disc Ø 260 mm - ABS (versiune CBS disponibila exclusiv pentru SR GT 125)
  • frana spate pe disc Ø 220 mm
  • anvelopa fata Tubless 110/80 - 14''
  • anvelopa spate Tubless 130/70 - 13''
  • lungime 1.920 mm
  • latime 765 mm
  • inaltime sa 799 mm
  • ampatament 1.350 mm
  • capacitate rezervor 9 L
  • conform normelor EURO 5. 

Scuter Aprilia de vanzare si in rate.

Istoria Aprilia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341 de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia
 
Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004. Unul dintre obiectivele strategice ale grupului a fost ca Aprilia sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata, se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc. Identitatea marcii Aprilia s-a consolidat odata cu inceperea colaborarii R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, cand fiul lui Alberto, Ivano Beggio, a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu. Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numit Scarabeo, in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel mondial. In anul 1974, Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross, care i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutrea sperantele victoriei.

Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc, in campionatul italian de motocross. Apoi, in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de catre un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.

In anii '90, Aprilia dadea lovitura de gratie pe piata scuterelor. Datorita creativitatii lor si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si sa gaseasca succesul. Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter care a facut apel la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asemenea masura pana atunci, pana la modelul deja legendar, Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio a acordat incredere deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosirea unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. De exemplu, putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride-by-wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie automata de viteze complet electronica.

Pe segmentul off-road, Aprilia a atins succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V-twin. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor cu 4 cilindri, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP, in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009. Modelul RSV4 destinat comercializarii a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008. Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia de a concura la cel mai inalt nivel.

Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. Pana in acest moment, Aprilia a acumulat peste 40 de titluri, dintre care 33 in MotoGP.
Test RideContact