Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia SR GT 125 '24

Aprilia SR GT 125 '24
Aprilia SR GT 125 '24
Aprilia SR GT 125 '24
Aprilia SR GT 125 '24
Aprilia SR GT 125 '24
Aprilia SR GT 125 '24

Descriere

Aprilia SR GT este primul scuter „urban adventure” de pe piata, gandit pentru a redefini pilotarea prin oras si dincolo de drumurile asfaltate. Cu functii inspirate din lumea motocicletelor enduro si beneficiind de multiple inovatii pentru siguranta, manevrabilitate dinamica si pilotare usoara, SR GT poate fi aliatul ideal pentru deplasarile de zi cu zi in oras si in afara lui.


Caracter si styling sportiv. Designul scuterului Aprilia SR GT 125 2024 este caracterizat de linii grele, originale, detalii sporty, materiale de inalta calitate si un stil italian autentic. Alte trasaturi consta in dotarea cu un ghidon larg, de tip naked, derivat de la motocicletele sport ale brandului, la care se adauga un cadru din otel cu cu reglare remarcabila a suspensiei pentru o inaltime de doar 175 mm de la sol. Conform EURO5. 

 

Caracteristici cheie:

  • motor 125 cc 1 cilindru 4 timpi i-get, cu sistem Start & Stop, pe injectie electronica 
  • 15 cai putere
  • sistem Start&Stop
  • caroserie dubla aerodinamica
  • suspensie complet ajustabila
  • sisteme de riding sofisticate APRC
  • pornire electrica
  • suspensie fata cu furca telescopica hidraulica, Showa, ø 33 mm (cursa 120 mm)
  • suspensie spate amortizoare hidraulice duble ajustabile Showa (cursa 102 mm)
  • frane fata hidraulice cu doua discuri ondulate, Ø 260 mm – CBS
  • frane spate hidraulice cu 1 disc ondulat, Ø 220 mm
  • roata fata tubeless 110/80 – 14”
  • roata spate tubeless 130/70 – 13”
  • jante aliaj 14” pe fata si 13” pe spate
  • garda la sol 175 mm
  • rezervor 9 L. Conform producatorului, scuterul SR GT poate atinge o autonomie de pana la 350 km
  • compartiment sub sa de capacitate 25 litri (suficient de spatios pentru a depozia o casca full-face)
  • top case din aluminiu 33 litri (optional)
  • scheme de culoare: Street Grey, Infinity Blue, Aprilia Black
  • far frontal si stop cu LED
  • instrumentar LCD
  • conform EURO5
  • sistem conectivitate APRILIA MIA (optional).

BUY-BACK

Istoria Aprilia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341 de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia
 
Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004. Unul dintre obiectivele strategice ale grupului a fost ca Aprilia sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata, se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc. Identitatea marcii Aprilia s-a consolidat odata cu inceperea colaborarii R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, cand fiul lui Alberto, Ivano Beggio, a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu. Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numit Scarabeo, in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel mondial. In anul 1974, Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross, care i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutrea sperantele victoriei.

Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc, in campionatul italian de motocross. Apoi, in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de catre un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.

In anii '90, Aprilia dadea lovitura de gratie pe piata scuterelor. Datorita creativitatii lor si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si sa gaseasca succesul. Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter care a facut apel la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asemenea masura pana atunci, pana la modelul deja legendar, Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio a acordat incredere deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosirea unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. De exemplu, putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride-by-wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie automata de viteze complet electronica.

Pe segmentul off-road, Aprilia a atins succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V-twin. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor cu 4 cilindri, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP, in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009. Modelul RSV4 destinat comercializarii a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008. Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia de a concura la cel mai inalt nivel.

Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. Pana in acest moment, Aprilia a acumulat peste 40 de titluri, dintre care 33 in MotoGP.
Test RideContact