CFMOTO ZEEHO AE8S+ '23 SH
Vehicul RulatDescriere
VIN: LCETHHD11P6000085
Culoare: Gri
KM: 2733 KM + KM in derulare
Istoria ZEEHO
ZEEHO funcționează ca subsidiara electrică a CFMOTO, concentrându-se pe inovațiile în mobilitatea urbană care răspund nevoilor noii generații.
Înființată în 1989, CFMOTO s-a dedicat dezvoltării, producției, marketingului și distribuției de motociclete, vehicule off-road, motoare, cadre, componente, îmbrăcăminte și accesorii de încredere, având o rețea globală de peste 4.000 de dealeri.
Originară din Hangzhou, China, CFMOTO a stabilit o prezență puternică pe piețele din mai mult de 100 de țări și regiuni. Cu o echipă de peste 6.000 de angajați, CFMOTO este angajată să încurajeze bucuria de a conduce în rândul a mai mult de 1 milion de utilizatori din întreaga lume.
Din 2021, CFMOTO a fost activ implicată în cea mai palpitantă clasă a Campionatului Mondial MotoGP—Moto3. În 2024, participarea lor s-a extins pentru a include atât Moto2, cât și Moto3. CFMOTO a obținut rezultate remarcabile, câștigând mai multe campionate în Moto3 și atingând podiumul în Moto2. ZEEHO joacă un rol semnificativ în susținerea echipei de curse CFMOTO, cu AE8 și AE6 fiind vehiculele principale de navetă în paddock.
Logo-ul ZEEHO provine din numele chinezesc al brandului „极核 (Jihe),” care se traduce prin „extrem” și „nucleu.” Acest simbol reflectă filosofia brandului și valoarea sa de bază de a fi INTERACTIV. Scopul a fost de a crea un logo care este simplu, dar puternic, combinând un element vizual cu tipografia. „Double E” din logo semnifică angajamentul brandului de a sfida normele și de a îmbrățișa unicitatea—fără compromis.
Semnul inegal din logo-ul ZEEHO reprezintă principiile lor directoare de sustenabilitate, tehnologie, filozofie de viață și viziunea pentru un viitor mai luminos. Îndrăzneala de a se distinge, de a sparge limitele și de a aspira către un mâine sustenabil alimentează misiunea zilnică a ZEEHO de a genera noi oportunități în întreaga lume.