Kawasaki Z H2 SE 2022

Kawasaki Z H2 SE 2022

22.09.2021

Kawasaki Z H2 SE 2022, supernaked-ul de nivel urmator a ajuns pe piata. Motocicleta Z H2 SE dispune de tehnologia unică Supercharger si featuri dedicate pentru a livra performanta de neegalat: suspensie electronica Showa cu tehnologie Skyhook, etriere Brembo de la seria H2, culori si o grafica noi. O combinatie care iti va tura emotiile dincolo de limite.

Motorul 998 cc, 4 cilindri in linie cu supraalimentare, 16 valve, DOHC este capabil sa dezvolte pana la 147.1 kW {200 PS}. Pilotul beneficiaza de pornire electrica. Motorul este cuplat la o cutie cu 6 viteze. Ambreiaj manual. Motorul supraalimentat de greutate redusa si cu dimensiuni compacte produce o acceleratie intensa care nu poate fi comparata cu cea a unui motor natural aspirat.

Pachetul standard include cadru Trellis de inalta rezistenta, rezervor 19 litri si o sa de inaltime 830mm. Cadrul cu design special ofera o combinatie perfecta intre stbilitatea la rularea cu viteze mari si manevrabilitatea usoara, asigurand un plus de control la pilotarea prin oras sau pe strazi serpuitoare. Cadrul compact reprezinta o baza ideala pentru forma unui model de naked bike si permite echilibrul intre rigiditate si flexibilitate.
Franele pe discuri puternice in combinatie cu un setup inovator la nivel de suspensii cu furca inversata pe fata si amortizor pe gaz pe spate favorizeaza manevrabilitate si control crescute indiferent de viteza. Sistemul semi-activ electronic de suspensie KECS dezvoltat de Kawasaki are rolul de a se adapta conditiilor de pilotare si de drum in timp real.

Kawasaki Z H2 SE beneficiaza de ambreiaj Assist & Slipper, schimbator de viteze rapid KQS (Kawasaki Quick Shifter) si ecran TFT LCD complet color cu acces facil la toate datele importante pentru calatorie. Mai multe sistemele electronice avansate asigura controlul vehiculului: control al tractiunii KTRC, KCMF, KIBS, Electronic Cruise Control, moduri de putere si moduri de pilotare integrate. Toate acestea ii permit riderului sa se concentreze asupra plimbarii.

Designul minimalist Sugomi contureaza un look de pradator urban gata sa se impuna pe asfalt. Motocicleta Kawasaki de fata dispune de emblema Kawasaki River Mark, permisa doar pe modelele cu motoare supraalimentate.

Te-ar putea interesa si:

2024 KTM 250 SX-F FACTORY RACING

2024 KTM 250 SX-F FACTORY EDITION domina in clasa, fiind un partener MX de incredere, capabil sa puna in valoare potentialul celor mai ambitiosi rideri. Modelul motocross 250cc se distinge de la prima vedere prin cadrul ‘FACTORY’ lucios, portocal...

CITESTE MAI MULT