2009 Yamaha Rhino 700 FI Automatic 4x4 Side X Side

2009 Yamaha Rhino 700 FI Automatic 4x4 Side X Side

21.05.2010

Dotari de baza ale modelului Rhino 700 FI Side X Side
• Interior comfortabil si panou de comanda complet: volan, frana de picior plasata in stanga, pedala de acceleratie plasata in dreapta, consola montata in centru, schimbator montat central, buton de aprindere, lumini indicatoare si priza de 12 V.
• Motor in patru timpi de 686cmc.
• Transmisie automata Ultramatic® cu trei trepte. Mentinerea constanta a curelei reduce uzura si asigura frana de motor.
• Sistemul On-Command® de schimbare a modului de tractiune permite pilotului sa aleaga intre tractiune pe doua roti, tractiune integrala cu diferential blocat partial si optiune cu diferential blocat complet.
• Suspensii complet independente: suspensii duble in fata, cu spatiu de miscare de 18cm si 30cm garda la sol si amortizoare complet ajustabile, in functie de sarcina.
• Scaune groase care sunt ideale pentru calatoriile lungi, multumita cooperarii bune cu suspensiile de cursa lunga.
• acest side-by-side este creat si asamblat in S.U.A.

Rhino 700 FI Side X Side UTV: Motor
• Motor de 686cmc cu raport de compresie de 9,2 la 1.
• Injectia electronica de combustibil asigura performante maxime indiferent de conditii
• Frane pe disc la toate rotile si frana de parcare.
• Doua trepte de viteza pentru mers normal (viteze mari/mici) si treapta de marsarier.
• Schimbator manual montat convenabil.
• Arborele de transmisie inchis nu permite intrarea apei sau a deseurilor.
• Sistem de esapament din otel inoxidabil, cu scuturi de caldura din aluminiu si amortizor de scanteie.
• Radiator de mare capacitate din aluminiu si sistem de racire pe ulei asistat de ventilator.
• Sistem de admisie cu ventilator, care previne supraincalzirea si intrarea apei si noroiului unde nu trebuie.

2009 Yamaha Sport Rhino 700 FI Auto 4x4 UTV

Rhino 700 FI Side X Side UTV: Sasiu/Suspensii
• Cadru de otel usor, dar durabil si usor de controlat.
• Sistem de directie cu bare si pinioane.
• Garda la sol de 30,6cm, eficienta la protejarea componentelor de sub vehicul.
• Arborele de transmisie din fata cuprinde o cutie de viteze si un sistem electronic de schimbare intre 2wd/4wd/Diferential Blocat.
• Placute de protectie pentru articulatii.
• Carlig montat central, ce poate tracta mai mult de 540 kg.
• Usile rezistente previn stopirea cu apa sau noroi sau intrarea prafului.
• Portbagaj din otel ce poate transporta pana la 180 kg, si care dispune si de un capac.
• Anvelope agresive Maxxis®.

Alte dotari
• Doua suporturi de pahar
• Panou digital de comanda cu monitor LCD care ilustreaza toate informatiile esentiale legate de vehicul.
• Contor de combustibil usor de citit, pentru a sti cand trebuie sa alimentati vehiculul.
• Scaune incapatoare, moi si fixe, bune si pentru calatorii lungi.
• Centuri de siguranta pentru pilot si pasager.
• Faruri Krypton multi-reflectoare de 30 watti si lumina de stop de tip LED, in spate.
• Rezervor de 29,8 litri
• Baterie ce nu necesita intretinere, dar care alimenteaza vehiculul si pe temperaturi scazute.
• Filtru de aer usor de accesat, fara a fi nevoie de scule.
• Volan comfortabil si manere pentru pasager.

Te-ar putea interesa si:

2024 CFMOTO 450NK 

Naked bike-ul de capacitate medie, 450NK, se alatura lui 800NK in a doua generatie a seriei NK, fiind special construit pentru a aprinde pasiunea pentru motociclism in inimile riderilor la inceput de drum. Aceasta motocicleta CFMOTO se bazeaza pe un ...

CITESTE MAI MULT