Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YFZ450R '18

Yamaha YFZ450R '18
Yamaha YFZ450R '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YFZ450R este modelul de quad preferat al învingătorilor în curse și circuite de off roading, excelent construit pentru a domina în competiție și cu dotări complete pentru o experiență antrenantă, de cea mai înaltă calitate. Acest ATV de curse se face instant remarcat prin designul său modern și agresiv, cu un corp zvelt care oferă pilotului posibilitatea de a își transfera greutatea de pe un picior pe altul în timpul virajelor și garantându-i acestuia confortul pe tot parcursul traseului - pe lângă considerațiile ce țin de ergonomia poziției de pilotare, caroseria este foarte atractivă din punct de vedere vizual, cu o schemă de culoare pe albastru cu accente albe și finisaje premium. O privire atentă sub capotă va scoate la iveală o motorizare compactă de 450cc, cu răspuns instant la atingerea accelerației, optimizată pentru racing, cu un sistem avansat de injecție electronică de carburant pentru a duce performanțele de rulare la următorul nivel. Motorul montat pe un șasiu hibrid din oțel și aluminiu și este cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte cu ambreiaj ultra-modern assist and slipper construit pentru decuplare parțială la trecerea în treaptă inferioară, ceea ce practic elimină efectele frânei de motor și oferă pilotului oportunitatea de a controla perfect viteza de intrare în curbe prin utilizarea frânelor puternice pe disc. Pachetul este completat de suspensii cu o cursă alungită și amortizoare reglabile în 3 poziții, transformând astfel Yamaha YFZ450R într-un quad deosebit de performant în competițiile de profil, partenerul perfect al unui campion în devenire.

- motor monocilindru, 4 timpi, 5 valve, DOHC, EFI, 449cc, 37cp
- răcire cu lichid
- sistem Air Induction pentru eficiență crescută, emisii reduse și durabilitate
- sistem ISC (Idle Speed Control) pentru pornire și încălzire rapidă a motorului
- ambreiaj Assist & Slipper
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor Kayaba reglabil cu 3 poziții, cursă 250mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu, amortizor piggyback reglabil cu 3 poziții, cursă 280mm
- frână față cu disc dublu ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat de tip wave, etriere cu 2 pistoane
- cadru hibrid din oțel-aluminiu
- șa căptușită pentru confort


Garanție 2 ani. 
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.