Kawasaki W800 '23
Lichidari de stocDescriere
Un model ce evoca frumusetea motocicleterelor din trecut, pe vremea cand ingineria si tehnologia inca nu erau atat de strans legate, Kawasaki W800 ofera o experienta de pilotare placuta si relaxanta. Motorul iconic Vertical Twin de 773cc cu 48cp ofera eficienta atat la rulaj cat si la consum. Desi motorul este proiectat sa ofere performanta mid-range, pulsul puternic al motorului va va reaminti mereu ca pilotati un V-Twin. Proiectat dupa reteta clasica a anilor trecuti, W800 nu impresioneaza prin multitudinea sistemelor electrice regasite pe alte modele ci prin ingineria sa de top si design-ul atat practic cat si atractiv ce va va asigura confortul pe orice tip de traseu. Suspensii imbunatatite, frane puternice, rezervor de benzina sculptat voluptuos, sa joasa lunga si confortabila, instrumentatia clasica cu 2 ceaasuri si farul frontal rotund sunt atuurile principale ale acestei motociclete Kawasaki. Dedicata atat nostalgicilor cat si celor contemporani cu o atractie pentru retro - vintage, W800 este o motocicleta Kawasaki clasica ce se reinventeaza pentru a demonstra inca odata ca trecutul si prezentul pot coexista sub acelasi cadru.
Caracteristici standard:
- Motor: Vertical Twin, 4 timpi, 8 valve, SOHC, 773cc,
- Putere: 48 cp
- Capacitate: 773 cc
- Cutie de viteze: 5 trepte
- Rezervor: 15 l
- Suspensie fata: furca telescopica
- Suspensie spate: cu amortizoare duble, arc preincarcat ajustabil
- Frana fata: pe disc, etrier cu 2 pistoane
- Frana spate: pe disc, etrier cu 2 pistoane
- Lungime:2190 mm
- Inaltime: 1075 mm
- Latime:790 mm
- Greutate: 221 kg
- LED
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Kawasaki
Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.