Project 156, partea a doua: nu e vorba de un motor nou Victory!

Project 156, partea a doua: nu e vorba de un motor nou Victory!

21.05.2015
La numai o zi dupa ce scriam despre tendintele Victory Motorcycles de orientare spre motocicletele sport de curse, pe baza a doua informatii (una despre un prototip de curse pregatit pentru o importanta cursa din SUA, alta despre cursa de motociclete electrice de la Isle of Man), a aparut partea a doua a materialului despre Project 156.



Pe scurt, Project 156 inseamna ca un model Victory nou customizat de catre Roland Sands Design, pornind de la un Indian Scout folosit ca baza, cu un nou motor si o carena realizata prin printare 3D din plastic se pregateste a participa la Pikes Peak International Hill Climb, in SUA, sub forma unei motociclete sport de curse, spunand adio definitiv clasei cruiser a Indianului.

Project 156, partea a doua: nu e vorba de un motor nou Victory! - Polaris

Iata ca a aparut un nou material video despre #Project 156, cu imagini despre fostul-cruiser-actual-sport Victory. Imagini care nu mai contin nici un fel de dubiu: noul model prototip Victory este dotat, de fapt, cu un motor de Indian Scout re-modelat.


Project 156, partea a doua: nu e vorba de un motor nou Victory! - Indian Scout

Echipa Victory vorbeste in videoclip despre dificultatea de a participa in cursa Pikes Peak cu o motocicleta cu motor cu piston, mai ales in conditiile in care s-a realizat ridicarea specifica modelelor sport, iar transformarea in motor cu combustie interna care sa-i asigure performantele necesare este anevoioasa. Ceea ce naste o intrebare foarte simpla: de ce nu se utilizeaza acel motor electric cu care Victory va participa peste ocean in Insula Man, peste 2-3 saptamani?

Redevenind seriosi, adevarata problema este alta: participarea in cadrul Race to the Clouds (nickname-ul cursei de la Pikes Peak) este foarte solicitanta, cursa pe crestele muntilor necesita un motor foarte capabil si puternic, compania considera cruciala prezenta in cadrul acestei curse, oare de ce nu s-au preocupat de construirea unui motor de la zero?  Mai cu seama ca sunt vehiculate din ce in ce mai multe zvonuri cu privire la intentia transformarii acestui prototip in model de productie.

Totusi, in acest rastimp ramas pana la 10 iunie, vor mai aparea cu siguranta o serie de detalii si vom putea vedea prototipul in toata splendoarea sa.

Te-ar putea interesa si:

Binder si Miller aduc puncte pentru Red Bull KTM Factory Racing in Runda 2 

Brad Binder s-a clasat pe locul al 4-lea si Jack Miller pe 5 pentru a incheia inca un weekend competitiv MotoGP pentru Red Bull KTM Factory Racing. A fost al doilea Mare Premiu din campanie si doar al cincilea desfasurat pe Circuitul International Al...

Citeste mai mult