Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Noul atv Kymco MXU 500 LE 2010


Noul atv Kymco MXU 500 LE 2010
  06.04.2010

Atunci cand producatorul Kymco si-a dezvaluit noua gama de vehicule pentru 2010, atentia a fost concentrata in special pentru Maxxer 375, un crossover sport-utilitar. Pe langa acesta, Kymco a lansat si un ATV utilitar de categorie medie, un vehicul important in progresul companiei - MXU 500 IRS 4x4.

Motorul de 499 cc, in patru timpi, un singur cilindru si racire cu lichid este dovada progresului Kymco, reusind sa se ridice la standardele producatorilor veterani din industrie.

Noul MXU beneficiaza de suspensie spate independenta si o cursa de 19,2 cm, cu o garda la sol de 25 cm. In plus, inginerii Kymco au facut o treaba foarte buna pentru sistemul de directie, mult mai usor manevrabil si cu un raspuns rapid. Chiar si la viteze mai mari, MXU se comporta bine, oferind stabilitate si manevrabilitate. Un alt aspect demn de mentionat sunt franele foarte bune, cu dublu disc pe fata si un singur disc pe spate.

MXU500 este dovada ca producatorul Kymco a reusit sa progreseze foarte mult intr-un timp scurt. Singurul lucru care deosebeste acest producator de ceilalti este lipsa EFI, dar presupunem ca acest lucru nu va dura mult timp.

Pachetul 'editie limitata' ofera un troliu de 1135 kg si jante din aliaj. In plus beneficiati si de o cutie de depozitare in spate, gear grips si aparatoarele pentru maini completeaza pachetul extra de 700$. Modelul de baza MXU vine dotat cu anvelope Kenda Pathfinder in patru straturi (25x8-12 fata, 25x10-12 spate), cu jante clasice din otel. Varianta standard MXU 500 este disponibila pe verde sau rosu, in timp ce LE o gasiti pe negru.

© 2020 atvrom.ro Toate drepturile rezervate