Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZF-R1M ABS '17

Yamaha YZF-R1M ABS '17
Yamaha YZF-R1M ABS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZF-R1M ABS 2017 - motocicleta de curse clasa 1000cc varianta speciala a modelului R1. Yamaha R1M aduce specificatii nominale care ies din toate tiparele si care permit oricarui pilot profesionist sau amator de adrenalina sa isi descopere adevaratul potential. Modelul este echipat cu o unitate de masurare inertiala IMU pe 6 axe care controleaza tractiunea, patinarea, ridicarea rotii din fata, franarea si demararea. Unitatea GPS de control al comunicatiilor permite masurarea timpilor pentru fiecare tur de circuit si alte date pe o tableta Android, iar suspensiile electronice de curse ERS (Electronic Racing Suspension) asigura o manevrabilitate de top. Motorul sau de aproape 200 cai putere are un arbore cotit cu manetoane decalate la 90 de grade si aceste performante sunt completate de sasiul cu ampatament scurt, sistemele electronice de control 3D si caroseria speciala din carbon.

Caracteristici standard:
- motor cu 4 cilindri, 4 timpi, DOHC, 4 valve, 998cc, 197cp, pe injectie
- cutie de viteze eficienta cu 6 trepte
- consum de 7.2L/100km
- rezervor generos de 17L pentru autonomie optima
- suspensii electronice pentru curse (ERS) Ohlins
- unitate de control comunicatii cu recartografiere wireless
- carenaj din carbon
- unitate IMU pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleratie pentru date de miscare 3D
- controlul tractiunii si patinarii sensibil la inclinare
- controlul ridicarii / demararii
- pneu spate lat 200
- sistem ABS sensibil la inclinare
- sistem unificat de franare
- sasiu Deltabox cu ampatament scurt din aluminiu
- brat oscilant structural orientat in sus
- sasiu spate din magneziu

Motocicleta Yamaha cu 2 ani garantie.

Motocicleta de vanzare si in rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.