Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha XSR700 ABS '18

Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Yamaha XSR700 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha XSR700 ABS 2018 reprezintă o îmbinare armonioasă a design-ului vintage de altă dată cu tehnologia performantă a prezentului rezultând astfel un model atemporal ce se va face remarcat pe orice șosea. Motorizarea extrem de eficientă oferă o putere remarcabilă de 74cp împreună cu o accelerație constantă și inegalabilă, păstrând în același timp un consum extrem de redus de numai 4.3L/100km pentru a asigura cel mai favorabil raport calitate/preț. Pe lângă asta, putem regăsi un cadru tip diamant rezistent și ușor, o suspensie spate link-type cu basculă și amortizor pentru stabilitate crescută, frâne puternice cu sistem ABS și o cutie de viteze cu 6 trepte ce menține un raport constant al puterii. Adăugați specificațiilor un corp frumos sculptat , contururi fine, o schemă grafică atractivă, o șa confortabilă din piele și o pereche de anvelope de calitate Pirelli Phantom și veți obține un model sport heritage unic, proiectat pentru a oferi o experiență de pilotare distractivă și confortabilă, făcându-vă remarcat în orice împrejurare prin elenganță și stil.

- motor cu 2 cilindri, DOHC, 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid, 689cc, 74cp
- pornire electrică
- cutie viteze 6 trepte 
- transmisie pe lanț
- rezervor de 14L
- consum redus de 4.3L/100km
- cadru tip diamant
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 130 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 130 mm
- frână față hidraulică pe 2 discuri, 282 mm, etriere cu 4 pistoane
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 245 mm 
- sistem ABS inclus în preț
- șa din piele
- anvelope Pirelli Phantom
- masă centralizată frontal cu corp sculptat
- rezervor de combustibil din aluminiu

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.