Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha TT-R110E '18

Yamaha TT-R110E '18
Yamaha TT-R110E '18
Yamaha TT-R110E '18
Yamaha TT-R110E '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha TT-R110E este o motocicletă de motocross pentru copii, dotată cu un motor monocilindric în 4 timpi, de 110cc, compact și fiabil, cu o funcționare lină și ușor de controlat, cuplat la o cutie de viteze în 4 trepte, semiautomată, ceea ce îi oferă tânărului pilot ocazia de a se concentra la depășirea în siguranță a obstacolelor de pe drum. Acest model de motocross 110cc are un design zvelt și elegant inspirat din succesul motocicletelor Yamaha YZ, cu finisaje de culoare racing-blue și cu o caroserie și apărătoare fabricate din propilenă ușoară și rezistentă. Pachetul este completat de un sistem de pornire cu cheie de contact care oferă părinților controlul total asupra ieșirilor tânărului pilot, la care se adaugă frâne puternice și sigure pe tambur, pneuri off road capabile să răzbată fără probleme prin noroi și suspensii de calitate, cu o cursă lungă față și spate. Dacă doriți să oferiți copilului dumneavoastră șansa de neuitat de a simți aventura off road din șaua unui motocross adaptat nevoilor sale, atunci Yamaha TT-R110E este o alegere perfectă, oferită la un preț foarte avantajos.

- motor monocilindric în 4 timpi, 2 supape, SOHC, 110cc
- răcire cu aer
- cutie de viteze semiautomată în 4 trepte
- transmisie finală pe lanț
- pornire doar cu cheie de contact
- cadru din țeavă tubulară de oțel
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 115 mm
- suspensie spate cu basculă (mono-cros), cursă 110 mm
- sistem de frâne pe tambur
- anvelope off-road
- greutate de 72kg
- rezervor carburant de 3.8L
- apărătoare și panouri rezervor din propilenă ușoară și rezistentă


Garanție 2 ani în regim normal de utilizare (contactați-ne pentru detalii).
Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.