Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha MT-125 ABS '18

Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Yamaha MT-125 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha MT-125 ABS 2018 este o motocicletă modernă ce impresionează în orice situație atât tehnic cât și vizual oferind piloților din mediul urban o experiență antrenantă și distractivă unde adrenalina este asigurată de la prima acționare a manetei de accelerație. Pusă în mișcare de un motor 125cc eficient, în 4 timp cu 4 supape, asigură o putere optimă de 15 cp alături de o accelerație lină și constantă pentru ca pilotul să poată lăsa în urmă orice grijă. Manevrabilitatea crescută și confortul sporit sunt asigurate de suspensiile optimizate și de cadrul Deltabox ușor și rezistent din oțel, alături de un desing inspirat din familia hyper naked ce asigură o poziție de pilotare dreaptă. Adăugați un sistem de frânare precis calibrat cu ABS și o pereche de roți stil racing cu greutate redusă și spițe în formă de Y și veți obține un model agil ce emană putere și dinamism, oferind totodată atuurile necesare pentru a vă strecura cu ușurință și în siguranță prin aglomeratul trafic, dominând fiecare șosea din oraș.

- motor monocilindric, 4 timpi, SOHC, 4 supape, 124.7cc, 15cp
- răcire cu lichid
- injecție electronică de benzină
- rezervor de 11.5l
- consum redus de 2.13l/100km
- cutie de viteze cu 6 trepte
- frână față hidraulică 1 disc 292 mm
- frână spate hidraulică 1 disc, 230 mm
- sistem avansat ABS
- suspensie față cu furcă telescopică inversată, cursă 130 mm
- suspensie spate basculă, monoamortizor, cursă 114 mm
- cadru Deltabox din oțel
- platformă YZF-R125 cu componente de ultimă generație
- design agresiv inspirat din clasa Hyper Naked cu șasiul expus
- poziție de pilotare dreaptă
- roți ușoare stil racing cu spițe în formă de Y
- afișaj LCD modern

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.