Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Fantic XEF 250 Trail '22

Referinta: M22-ES250C-WH-EU
Fantic XEF 250 Trail '22
Fantic XEF 250 Trail '22

Descriere

Fantic XEF 250 Trail este o motocicleta construita pentru enduro, ce ofera combinatia perfecta de putere si usurinta de pilotare. Tehnologia avansata si cercetarea continua au ca rezultat un dirt bike ideal pentru riding pe cele mai dificile carari si pentru aventuri lungi in mijlocul naturii. Nicio destinatie nu va mai fi de neatins in saua acestei motociclete din gama Fantic, proiectate si construite in intregime in Italia. XEF 250 Trail ofera mentenanta redusa. Imbunatatirile estetice sunt inspirate de modelele Fantic Racing. Acest enduro bike este conform normelor Euro5 multumita partenerilor tehnici ai brandului.

Fantic XEF 250 Trail este echipat cu un motor 250cc 4 timpi pe racire cu lichid si injectie electronica si dispune de un nou sistem ECU. Evacuarea si silentiatorul sunt conforme Euro5.
La nivel de sasiu, cadrul din otel a fost optimizat in termeni de rigiditate. Motocicleta beneficiaza de furca derivata de la modelele de curse, Fantic FRS 43mm USD pe fata si de monoamortizor ajustabil Fantic FRS 250 Piggyback. Bratul oscilant este fabricat din aluminiu cu sectiune variabila si cadru spate detasabil.
Motocicleta de fata dispune de anvelope enduro 90/90x21 - 120/90x18 montate pe jante din aluminiu. Frane pe discuri puternice, ondulate fata si spate 260mm si, respectiv, 220mm.

XEF 250 Trail este motocicleta enduro perfecta pentru cei care vor sa isi testeze limitele pe traseele offroad tehnice si dispune de componente similare modelelor de curse.

Caracteristici tehnice:

  • motor 1 cilindru, 4 timpi, Euro5, racire cu lichid, 249.6cc, 4 valve, SOHC
  • cutie cu 6 viteze
  • toba de esapament Euro5 de la ARROW
  • pornire electrica
  • consum 3,6 l/100 km
  • emisii C02: 84 g/km
  • cadru perimetral otel CrMo
  • brat oscilant din aluminiu
  • subcadru aluminiu, detasabil
  • anvelope 90/90x21 - 120/90x18
  • roti negre anodizate, aluminiu
  • clema tripla: aluminiu, CNC racing
  • suspensia fata Fantic FRS ø43mm USD, racing setup
  • suspensie spate FANTIC FRS 125 Piggyback – preincarcare si reglare hidraulica
  • ghidon ø28 aluminiu
  • frana fata disc ondulat ø260mm
  • frane spate disc ondulat ø220mm
  • lumini fata si spate complet LED
  • rezervor 7.5 litri
  • inaltime sa 915mm.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Motocicleta Fantic de vanzare.
Motocicleta Fantic disponibila in rate.

Istoria Fantic

Fantic Motor a inceput în 1968, concentrându-se pe producția și exportul de motociclete enduro, mini-bikes și go-karts. Ei continuă să opereze în acest domeniu și astăzi, deși cu terminologie modernă, cum ar fi dual-sport și motard. În 2015, Fantic a introdus noi modele de biciclete electrice, denumite "Fat Bike," și de atunci a dezvoltat o gamă completă de e-MTB și biciclete electrice pentru navetă. În 2016, s-au întors pe piața din SUA sub numele Fantic USA Inc.

Compania a început să exporte în Regatul Unit în 1972, alăturându-se unei serii de producători care au profitat de legislatia care interzicea celor sub șaisprezece ani să conducă motociclete de peste 250 cc. Fantic a produs un "moped chopper senzational" și un TI (Tourismo Internazionale), ambele câștigând rapid popularitate și obținând reputația de a fi unele dintre cele mai rapide mopede disponibile.

Din anii 1970 până la începutul anilor 1980, Fantic a fabricat o serie de mopede de 50cc cunoscute sub numele de Fantic MotorLei. Primele importuri de motociclete Fantic în Regatul Unit au avut loc în 1972 prin intermediul Barron Eurotrade Ltd, situat la 51 High Street Hornchurch, Essex. Inițiativa de a forma compania și de a importa Fantic a apărut când unul dintre fondatori a văzut modelul de 50cc "Chopper" publicat într-o revistă americană de motociclete trimisă de cumnatul său. Piața din Regatul Unit pentru începătorii motocicliști includea mai multe alte mărci ce erau clasificate ca mopede (motor și pedale), dar Fantic T.I. a câștigat rapid popularitate datorită creșterii rapide a rețelei de dealeri. Cutia de viteze cu șase trepte a fost un punct forte de vânzare, iar motorul italian Minarelli de 49cc s-a dovedit a fi foarte fiabil.

Celălalt model de chopper de 125cc putea depăși 130 km/h, așa cum a descoperit Terence Shea atunci când modelul a fost prezentat pentru prima dată la fabrica Fantic din Barzago, Italia. El a testat noul model de chopper de 125cc, atingând o viteză maximă de 130 km/h. Acest model de chopper a servit ca inspirație inițială pentru noul importator din Regatul Unit, care a recunoscut atractivitatea sa unică pentru o piață de nișă, ceea ce a dus la creșterea celebrității sale. O parte din marketingul și publicitatea timpurie au implicat prezentarea unui model de Fantic 125cc chopper comedianului Dick Emery. Un alt model notabil, 125cc Caballero, a fost proiectat pentru utilizarea on/off-road, țintind un segment diferit al pieței. Totuși, piața pentru aceste tipuri de mopede a fost de scurtă durată.

Pe măsură ce timpul a trecut, compania a crescut, iar mai recent, în octombrie 2020, Fantic a achiziționat Minarelli de la Yamaha. Până în prezent, compania continuă să se dezvolte, oferind o selecție diversificată de motociclete și e-bikes pentru diverse scopuri și tipuri de trasee.

În ceea ce privește competiția, Fantic a avut succes notabil în Campionatele Mondiale de Trial Observat în anii 1980, câștigând trei titluri, precum și șapte victorii la renumitul Scottish Six Days Trial. În anii mai recenti, în sezonul 2005, Fantic a concurat în campionatul de 250cc cu o echipă cunoscută sub numele de Scuderia Fantic Motor GP. În sezonul 2023, Fantic Motor a participat în Campionatul Mondial Moto2, fiind principalul sponsor al echipei VR46 Racing, avându-i ca rideri pe Celestino Vietti și Borja Gómez. În 2024, Fantic a concurat în Moto2 cu Xavi Cardelús și Arón Canet, obținând două victorii în curse, cinci podiumuri și încheind pe locul patru, continuându-și povestea de succes începută acum mai bine de cinci decenii.

Rămâneți alături de noi pentru a vedea ce urmează pentru Fantic Motor!

Test RideContact