Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900 (70kW) '24

Referinta: ZR900PRFNN
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
Kawasaki Z900 (70kW) '24
8.319 €
(Fara TVA)
50.004 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Kawasaki Z900 70kW 2024 vine la pachet cu o serie de caracteristici avansate. Cu un motor 948 cc si un sasiu ultrausor, fiecare calatorie este intampinata de o putere exceptionala, capacitate de reactie si emotie. Aspectul agresiv si tehnologia ultramoderna (lumini LED, instrumentar TFT) utilizata scot riderul din anonimat si transforma modelul Z900 in partenerul ideal pentru pilotii proaspat initiati in lumea vehiculelor pe doua roti, respectand rigorile A2.

Z900 70 kW impresioneaza printr-un design cu accente minimalistice Sugomi si include finisaje premiun ce ii confera un look mai impunator.

Caracteristici tehnice:

  • motor DOHC, 948 cc, 95 CP, 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, pe injectie de combustibil
  • pornire electrica
  • emisii CO2 kit 35kW: 137.0 l/100km
  • consum cu kit 35kW: 5.7 g/km  
  • cuplu 91.2 N•m {9.3 kgf•m} / 6,500 rpm
  • ABS (Anti-lock Brake System) 
  • ambreiaj Assist & Slipper
  • sistem Kawasaki TRaction Control cu 3 moduri (3-Mode KTRC)
  • power Modes – prin care se poate ajusta puterea motorului in functie de conditii si preferinte
  • sistem ABS
  • cutie cu 6 viteze 
  • suspensie pe fata cu furca inversa de 41 mm, amortizor reglabil
  • suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil
  • frana fata cu 2 discuri semi-flotante de 300 mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane opuse
  • frana spate cu 1 disc ventilat de 250 mm, etrier cu 1 piston
  • stopuri LED in forma literei Z
  • cadru Trellis din otel de inalta rezistenta
  • sa confortabila de inaltime 820 mm 
  • cutie de aer proiectata special pentru o acustica deosebita, de impact
  • sistem Ergo-Fit care permite acomodoarea multor tipuri de rideri
  • instrumentatatie digitala color TFT, conectivitate smartphone
  • indicator rulare economica
  • garda la sol 145 mm 
  • rezervor de 17 L pentru autonomie extinsa.

 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

 

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact