Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z1000SX ABS '19

Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Kawasaki Z1000SX ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z1000SX ABS este o motocicletă adventure-touring care îmbină cu eleganță stilul sport cu cel touring pentru a vă oferi oportunitatea de a străbate distanțe lungi în condiții de confort ideale. Modelul este echipat cu un motor pe injecție de 1043cc, capabil de 140cp pentru a vă satisface pofta de senzații tari, iar această putere este foarte ușor de controlat deoarece Z1000SX dispune de o colecție impresionantă de sisteme avansate de control. Acestea includ sistem ABS avansat, KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) pentru asistență la negocierea curbelor strânse, tehnologie de control al tracțiunii și multe altele - acestea, însumate, dau acestui adventure-tourer un profil sportiv care amintește de binecunoscuta serie Ninja. Design-ul inspirat de modele ninja îi oferă motocicletei Z1000SX un aspect sportiv si o caroserie elegant sculptată, cu o poziție comodă de pilotare gândită pentru o varietate de trasee. Combinația de comfort, control și putere transformă modelul Kawasaki Z1000SX intr-o propunere greu de refuzat.


- motor cu injecție, DOHC, 1043cc 140cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- frâne pe față cu 2 discuri semi-flotante de 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- sistem ABS KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)
- frâne pe spate cu un 1 disc ventilat de 250mm, etrier cu 1 piston
- sistem KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) pentru asistență la negocierea curbelor strânse
- sistem de montare pentru cutii laterale
- rezervor cu capacitate de 19L
- cutii laterale disponibile opțional
- sistem Ergo-Fit
- indicator rulare economică
- suspensie pe față cu furcă inversă de 41mm, amortizor reglabil
- suspensie pe spate Horizontal Back-Link, amortizor reglabil pe gaz
- sistem de motormanagement cu moduri selectabile
- sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii
- 6 trepte de viteză
- sistem de ventilare Cool Air care maximizeaza performantele prin reducerea admisiei de aer cald
- sistem IMU (Inertial Measurement Unit) pentru măsurători interțiale
- ambreiaj Assist & Slipper
- ansamblu sofisticat de instrumente de bord cu turometru analogic, lămpi avertizare, indicator treaptă viteză și LCD multifunctional
- parbriz cu poziție reglabilă
- sistem Dual Throttle Valves
- lumini LED față
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent
- pornire electrică
- sistem de evacuare proiectat pentru o notă auditivă fermă și placută

4 ani garantie, motocicleta de vanzare si in rate.

 

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.