Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z e-1 '24

Referinta: NR011ARFNN
Rabla Plus
Kawasaki Z e-1 '24
Kawasaki Z e-1 '24
Kawasaki Z e-1 '24
Kawasaki Z e-1 '24
6.891 €
(Fara TVA)
41.419 RON
(TVA inclus)
Eligibil Rabla la pretul 4.725 € (Fara TVA)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

Primele modele EV de strada produse de Kawasaki sunt alimentate de un motor electric fara perii compact care ofera acceleratie puternica si raspuns precis. Nivelele de putere selectabile confera incredere pilotului, in timp ce caracteristicile unice EV precum e-Boost si Walk Mode adauga o latura distractiva experientei de riding. Motorul electric prietenos cu riderul este silentios. 

Motocicletele electrice Z e-1 si Ninja e-1 sunt, in principal, modele destinate navetei zilnice. Ambele au fost fabricate cu atentie pentru a livra un echilibru intre manevrabilitatea cu incredere si operarea usoara. 


Styling-ul atractiv este insotit de o schema de culoare pe argintiu cu verde lime mat, conturand o imagine proaspata si futuristica pentru modelele Kawasaki EV. 

Multumita sistemului regenerativ, energia la decelerare este reciclata inapoi in baterie, contribuind la o autonomie mai lunga. 


Cu un design de supernaked de serie Z, aceasta motocicleta electrica aduce multiple featuri de utilitate si imbina armonios performanta sportiva cu accesibilitatea si confortul pentru deplasare zilnica usoara si rapida. 


Prin intermediul functiei e-Boost, riderii pot accesa putere crescuta pentru aproximativ 15 secunde. 
La activarea functiei, acceleratia este mai puternica viteza de top este marita: 56 km/ora >> 69 km/ora (ECO), 79 km/h >> 99 km/ora (ROAD).

Motorul silentios si curat dezvolta 12.1 CP (9.0 kW maxim) si produce un raspuns rapid, facilitand controlul si contribuin la o acceleratie rapida de la stop. 

In afara operarii normale (ROAD), riderii pot opta pentru operarea cu viteza limitata (ECO). Viteza de top in Modul ROAD este de 79 km/ora, in timp ce viteza de top in Modul ECO este limitata la 56 km/ora. 

Modul Walk (cu marsarier) ajuta la manevrarea in parcare. 

Cu o greutate de numai 135 kg, Z e-1 ofera un pachet prietenos cu pilotul. 

Cadrul cu un echilibru bine-tunat al rigiditatii in combinatie cu componentele suspensiei cu setari optimizate asigura o manevrabilitate previzibila si un raspuns prietenos cu riderul. 

Triunghiul relaxat cu riderul acomodeaza piloti de talii diferite si este util intr-o larga varietate de situatii de pilotare. Pozitia de riding relativ dreapta si pozitia scaritei putin in fata ofera control si confort. 


Sasiul bazat pe modelul Z400 ofera manevrabilitate usoara. 

In absenta ambreiajului, riderii nu trebuie decat sa rasuceasca acceleratia, beneficiind de o operare simplificata. 

Instrumentarul color 4.3” TFT complet digital ofera un aspect high-tech si ofera conectivitate wireless pentru a imbunatati experienta de riding. 

Discurile de frana fata si spate ofera performanta la stopare superioara, in timp ce ABS-ul adauga un plus de siguranta. 


Caracteristici tehnice: 

  • tip baterie: 2 pachete baterie Litiu-ion 
  • voltaj nominal: 50,4 V 
  • capacitate nominala totala: 30 Ah (x2)
  • greutate totala baterie: 11,5 kg (x2)
  • consum electric 49 Wh/km
  • autonomie 72 km (WMTC Clasa 1)
  • cadru de tip Trellis, otel de inalta rezistenta 
  • sa de inaltime 785 mm 
  • frana fata 1 disc Ø 290, etrier cu 2 pistoane 
  • frana spate 1 disc Ø 220, etrier cu 2 pistoane 
  • suspensie fata furca telescopica Ø 41 mm
  • suspensie spate Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, arc ajustabil in preincarcare. 

 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact