Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2R '22

46.639 €
(+TVA)
278.496 RON
(TVA inclus)

Calculator rate online

de la 473.50 RON lei/luna( luni ).

Descriere

Kawasaki Ninja H2R ‘22 depaseste limitele ingineriei si performantei fiind una dintre putinele motociclete care merita sa fie numita „simbolul” Kawasaki. Ninja H2R atrage respectul riderilor priceputi si dedicati senzatiilor tari, beneficiind de atribute tehnice inalte: motor 998 cc in 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve cu supercharger care dezvolta 310 cp. In ciuda puterii incredibile, aceasta motocicleta este foarte manevrabila pe circuit datorita multiplelor sisteme de siguranta. Sistemul KQS (Kawasaki Quick Shifter) face ca schimbul treptelor superioare sa fie mult mai usor fara a fi nevoie de utilizarea ambreiajului. Lista este completata de vopseaua ultra-durabila cu auto reparare a zgarieturilor, amortizor electronic de directie Öhlins si sistem de asistenta la franare ABS. Acest vehicul nu este fabricat pentru utilizarea pe drumurile publice.

Caracteristici tehnice:

  • motor cu injectie in 4 timpi cu 4 cilindri in linie, 16 valve DOHC, cu supercharger racire pe lichid
  • 998cmc
  • 310 cp
  • pornire electrica
  • 6 trepte de viteza, dog ring
  • frana fata cu 2 discuri Brembo 330mm semi-flotante, etrier Brembo Stylema monobloc cu 4 pistoane
  • frana spate cu 1 disc 250mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
  • suspensii fata furca inversa 43mm ajustabila, amortizoare cu preincarcare
  • suspensie spate Uni-Trak cu amortizor pe gaz Ohlins TTX36 preajustabil
  • inaltime sa 830mm
  • capacitate rezervor 17L
  • caroserie aerodinamica
  • vopsea ultra-durabila cu auto-reparare a zgarieturilor
  • bascula pe o singura parte care permite silencer-ului sa fie montat mai aproape de linia centrala a motocicletei permitand astfel unghiuri mari de viraj
  • transmisie dog-ring, intalnita de obicei la MotoGP
  • sistem Ergo-Fit si suporturi laterale de sustinere a soldurilor in partea din spate a seii, ajustabile
  • sitemul KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) care monitorizeaza toate cele 4 sisteme: KTRC (Kawasaki Traction Control) – de control al tractiunii, KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) – de asistenta la demarare, KIBS (Kawasaki Intelligent ani-lock Brake System) si KEBC (Kawasaki Engine Brake Control)
  • sistem de asistenta la franare ABS
  • amortizor electronic de directie Öhlins
  • sistem de schimbare rapida, fara ambreiaj, a vitezelor KQS (Kawasaki Quick Shifter)
  • sistem de masuratori inertiale Bosch IMU
  • sistem unic de racire pentru motor, supercharger si transmisie
  • simbolul Kawasaki River Mark, rezervat pentru modele de importanta istorica
  • indicator de rulare economica

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

 Motocicleta Kawasaki cu 2 ani garantie. Garantia poate fi extinsa inca 2 ani pentru 200€ + TVA.

Motocicleta Kawasaki de vanzare si in rate.

Review-uri(1 review-uri)

5

(1 review-uri)
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0

100%

Review-uri pozitive

Detii sau ai utilizat produsul? Lasa-ne un review

Spune-ne parerea si da o nota produsului

Pentru a lasa un review, trebuie sa fii conectat.

R

Radu

17.06.2022

Motor(bike)

Hohoho

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact