Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS '19

Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS '19
Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS '19
Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS '19
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS '20
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja H2 SX SE+ ABS este a treia variantă a faimoasei motociclete sport-touring H2 SX și se diferențiază de cea standard prin sistemul electronic de suspensii și tehnologii de asistență ultra-moderne, fiind astfel cel mai avansat model al line-up-ului. Motorizarea foarte puternică de 998cc 210cp cu accentul pus pe eficiență la turații joase/medii rămâne neschimbată. Ceea ce separa varianta SE+ de celelalte două este posibilitatea de a a regla amortizoarele de pe spate prin control electronic, cu 3 niveluri de preîncărcare si amortizare de bază setată automat în funcție de modul de riding selectat (Sport, Road, Rain sau Rider (manual)). În plus, sistemul LED Cornering Lights iluminează drumul în momentul virajului în funcție de înclinație, oferind astfel lumină perfectă în direcția în care doriți să vă îndreptați, iar Launch Control-ul garantează tracțiune ideală la pornirea de pe loc, prevenind patinarea. Nu în ultimul rând, modelul are un design de caroserie inspirat de H2-urile de top, cu forme ascuțite care îi accentuează caracterul ultra-sportiv și care se potrivesc de minune cu stilul de pilotare care i se potrivește. Toate acestea însumează un model de motocicletă sport-touring cu un grad ridicat de versatilitate, pregătit să impresioneze atât în contextul de sprint pe distanță scurtă, dar și de călătorii lungi unde garantează tot confortul specific unui model pur touring.


- motor cu injecție de 998cc 210cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- răcire cu lichid
- suspensie față cu furcă inversă, amortizare controlată din computerul de bord, amortizoare cu preîncărcare reglabilă manual
- suspensie spate Uni-Track, amortizor BFRC lite, amortizare de bază controlată din computerul de bord
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 320mm, etriere Brembo Stylema monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu un disc de 250mm, etrier cu 2 pistoane
- cutie de viteze cu 6 trepte
- sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (ABS KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
- sistem Kawasaki Quick Shifter (QCS) pentru schimbarea rapidă a vitezelor
- sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
- sistem Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) de asistență la demarare
- unitate de măsurători inerțiale
- sistem Sport-Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
- moduri multiple de motormanagement
- indicator de rulare economică
- indicator rulare economică

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.